Jumaat, 8 Mac 2019

MUKA PENIPU




LIHAT RAPI RAPI
INI MUKA PENJUAL AGAMA
MUKA PENIPU
MUKA BAGI SUSAH HIDUP ORANG RAMAI
DENGAN PUTAR  BUDAYYA TOK ARAB
Ketua Pemuda PAS Muhammad Khalil Hadi yang juga anak Presiden Abdul Hadi Awang selesai memberi keterangan kepada SPRM berhubung kes dana RM90 juta semalam. – Gambar fail The Malaysian Insight, 7 Mac, 2019.

Semalam, Ketua Pemuda PAS   Tuan Haji Muhammad Khalil Abdul Hadi dirakam kenyataan berhubung pemilikan motosikal berkuasa tinggi jenis BMW.

Motosikal itu disyaki dibeli menggunakan wang daripada dana RM90 juta tersebut, kata sumber SPRM yang menyiasat Khalil di ibu pejabat agensi itu di Putrajaya.

Adun Batu Buruk itu tidak memberikan sebarang dokumen berhubung motosikal mewah itu dan mendakwa ia milik Setiausaha Pemuda PAS  Tuan Haji Afnan Hamimi Taib Azamudden, kata sumber.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KANTOI

--------------------

2 ulasan:

Enculez Vous berkata...

Bawak la masuk mahkamah.. Tangkap dan sumbat ja.

Tanpa Nama berkata...

yg ini mmg iman diwarisi..bukan macam anak nik aziz,seorg jd agen cia, sorang jadi air mani terbuang..ini sebijik macam kes najib and family.sorang ada sarimah sorang ada altantuya cucu ada awek cina..mana tumpah kuah kalo tak serban..berkat islam, berkat baginda muhammad bin abdullah, maka berkat pewaris nabi turun ke motor..mogo2 dia mati ditimpa moto di syurga nanti..