Isnin, 22 April 2019

MENGAWAL ISLAM DARI ATAS POKOK






MENGAWAL ISLAM 

DARI ATAS POKOK

Tulah karma ..bukan korma ..karma ..dulu PAS galak tebang pokok ..balak ..la ni dah mcm gila isin nak buat opis atas pokok lak. Yg wa tau Asli Papua je yg tinggal atas pokok. 

Tapi wa kurang yakin Eddy Wang boleh panjat pokok .. ni musti pokok jambu air yg dipanjatnye. Cilaka punye Amar takat pokok jambu air mana boleh nampak rimau ..lu dah beri kemaluan besar pada Tuang Guru Hisbul Hikayah kita. 
on 
PENGAWAL ISLAM DARI POKOK
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 4/21/19

Biawak te


---------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Aku harap walaontolol klu lalu bawah pokok terdongak atas nampak 2 bijik rambutan, jgn laa gelojoh nak jolok..cek dulu, entah2 tuu telor tuan guru korang yg sedang perati dari atas pokok, tak kee senak org tua tuu..so hati2..

Awanama berkata...

Jangan fitnah..yang sebelah walaontolol pegang bendera tuu, bukan Hj Hadi..k, baiii..