Rabu, 15 Mei 2019

NEGARA KAPIR BOLEH HIDUP DI NEGARA ISLAM DIBUNUH











NEGARA KAPIR

BOLEH HIDUP

NEGARA ISLAM

DIBUNUH
sabo bro..kalo melayu beli kondom di kaunter2, pasti ada rasa malu..walaupun sbg suami walaupun sbg isteri,membeli kondom itu ibarat muka tembok..cashier pasti muka senget..apatah lg yg beli itu org muda..maka bisik2 akan mneyebabkan kaki2 skodeng islam mnegkorinya, sampai hotel murah maana..
kalo si muda kaya yg beli maka kaki skodeng agama tiada kudrat malah beriman sekdar menegur dl hati..lu buat survey, brapa kerat melayu yg berani beli kondom secara terbuka..?soalan no 2 juga berkaitan pejabat pendaftaran, pejabat takkan terima anak luar nikah dan byk protokol yg susah..ini malaysia negara islam sekular maka peraturan lebih ketat tambah2 si muda miskin , susah cari lawyer..
dari hidup,lebih baik dibuang..kalo ini negara kafir undang2 kafir, gua rasa babi bole idup..tp ini malaysia, bumi jagaan allah..maka mati lebih baik dari hidup sb penhinaannya sepanjang hidup..memberi kondom percuma itu adalah larangan arwah nik aziz juga.. 
on 
ENTOT MEMANG BAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:04 PM

apa




-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu yang kreatif dan horny akan tutup pisangnya dengan plastik juadah berbuka. Kalau sengkek sangat boleh cuba balut daun pisang. Sebelum pakai layur dengan api supaya lembut. Lepas itu menghenjutlah sampai subuh.

Lone ranger pomen berkata...

Ape barang beli, kat tempat korang nak pegi takkan la dia org takde simpan stok. Siap pakaikan lagi.