Rabu, 10 Julai 2019

ALAAAA MAK




ALAA MAK

ROTTWEILER
POTONG STIM

SEMUA DAH

 CANTIK

Nazri tak setuju Najib jadi penasihat BN

PELANTIKAN Najib Razak sebagai pengerusi lembaga penasihat Barisan Nasional (BN) hanya akan memberi kesan buruk, kata bekas setiausaha agung parti itu Mohamed Nazri Aziz.

Jelasnya parti itu sudahpun kalah pilihan raya sewaktu dipimpin oleh Najib dan pelantikan baharu itu pula dibuat oleh pemimpin BN yang kini menghadapi tuduhan di mahkamah.

“BN kalah di tangan siapa? ... Yang tanda tangan ini,  Ahmad Zahid, Najib Razak dan Tengku Adnan Tengku Mansur mereka ini semua didakwa di mahkamah.

“Saya tak fikir ia akan kuatkan Umno, ia regresif,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.



ROTTWEILER

KACAU DAUN

TERBEST

PEMIMPIN

ADA MASALAH

LAGI SENANG

NAK DITIBAI

PENYAMUN

PENIPU

PERASUAH

KAH KAH KAH
-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sepatutnya wakil rakyat pembangkang menjaga penampilan diri walaupon kalah pilihanraya.Bila tengok rambut dan jangut kj dah macam bangla jantan begitu juga musang tak amang, tak ada kuasa muka dah jafi macam pakistang ic projek.apakah kebodohan penampilan orang yang dipilih sebagai wakil rakyat? Fack you macam haram

Tanpa Nama berkata...

Rottweiler tu anjing besar. Anjing kecik panggil puppygomoi. Anjing besar baham daging, anjing kecik baham taik. Anjing gila pulak pakai tuala mandi depan SUK. Anjing cool lepak atas katil dan boleh ketawa kah kah kah.