Jumaat, 9 Ogos 2019

SEPARUH GILA









SEPARUH

GILA
Tengok muka Abam pun dah separuh gila..
Klu xdpt jadi piem terus gila.. 
on 
TAK SABAR
Publish | Delete | Spam
Arymanchino
on 08/08/19

po



---------

1 ulasan:

Awanama berkata...


Asal nama Anuar je, Malaysia huru hara... Asal nama Anuar je, Malaysia huru hara... Asal nama Anuar je, Malaysia huru hara... nie 3 kali nie ak sebut nie... tak tesedak lg, ak tak tau la...

Letih la, dari zaman Pak Lah membawa ke Najib... Malaysia huru hara... ko tak payah la Anuar oiii... tua2 ko, tak best la... tua2 Tun pun, aman sikit kami rasa.. kami skang nak fokus ekonomi keluarga je dgn ehsan ekonomi negara... harap2 tun buat la mcm dulu, kasi projek kecik2 dkt bawah2 nie... kami tak nak duit one-off mcm najib beri, kami nak projek halal bagi anak bini...

tu pun disemakkan dgn cerita politik geng2 ko... belum naik dah huru hara.. dah naik, mmg jahanam lg kot... kitaorg tengok 'luar pagar' je nie nuar oiii, semak sangat la sentuhan ko nie... tak bley blah la lu... ko blah la...