Selasa, 13 Ogos 2019

TIGA PIEM MALAYSIA









BERAT AMAT

BERAT

MALAYSIA 

ADA TIGA PIEM

Saya tak buat jika Santiago larang, kata Dr Mahathir


DR Mahathir Mohamad memberi jaminan akan mendapatkan pandangan daripada pengkritiknya terlebih dahulu sebelum membuat sebarang keputusan atau mengeluarkan kenyataan. 

Perdana menteri menyatakan demikian secara sinis bagi mengulas amaran pemimpin DAP yang mendakwa bidang kuasanya terlalu luas dan boleh menjejaskan Pakatan Harapan (PH).

Pemimpin berkenaan, Ahli Parlimen Klang, Charles DAP semalam mendakwa Dr Mahathir membuat banyak keputusan sendiri walaupun mewakili parti minoriti dalam pakatan pemerintah.

Mengulas perkara itu, Dr Mahathir berkata beliau hanya akan membuat keputusan selepas mendapatkan pandangan wakil rakyat DAP itu.

“Masa depan (nanti) apabila saya nak buat keputusan saya hanya boleh (minta pandangan) Santiago, bersetuju atau tidak. Saya tak buat.

“Oh saya dapatkanlah pandangan dia. Dia setaraf dengan saya,” ujar beliau ketika ditanya pemberita di Langkawi hari ini. 


3 PIEM

SATU MADEY

SATU SANTIAGO

SATU LAGI SAPO

LU PIKIAK 

SENDIRILAAA
KAH KAH KAH


----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Politik malaysia umpama politik kapla btuh.apa saja isu yang tidak seragam umpama kepala takuk btuh.makin bànyakkepala takuk makin sedap burit bidadari.ni pokee bidari umpama rakyat.makin sedap makin berkuasalah puak yang mengatur bidak politik.apakah jenis kegilaan ini, hanya tuhan yang tahu