Khamis, 13 Ogos 2020

CANTIK MOLEK JADI REBUTAN



BILA CUN

BERGETAH

SEMUA JADI

REBUTAN

Kerusi Bandar Tun Razak 

jadi rebutan

KERUSI Bandar Tun Razak kini menjadi rebutan selepas dua wakil rakyat PKR yang diberi kepercayaan untuk mewakilinya berpaling tadah.

Khalid Ibrahim yang menang pada untuk penggal kedua keluar parti selepas gerakan politik menjatuhkannya sebagai menteri besar Selangor pada 2014, sementara Kamaruddin Jaafar keluar PKR dalam gerakan menumbangkan kerajaan Pakatan Harapan (PH) pada hujung Februari lalu.

Di sisi PH, kerusi itu menjadi rebutan di antara PKR dan Amanah manakala di pihak Perikatan Nasional (PN), ia direbut Umno dan MCA.

Umno sudahpun mula tanding di kerusi itu pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) – kali pertama MCA beralah untuk memberi laluan kepada parti peneraju dalam Barisan Nasional (BN) itu.

Kini Amanah menyatakan hasrat untuk mengambil alih kerusi tersebut daripada PKR kerana percaya parti itu dapat menunjukkan prestasi lebih baik dengan calon yang lebih berintegriti.


BANDAR

TUN RAZAK

ADALAH MALAYSIA

AMIN

INI GAMBARAN

POLITIK 

TANAH AIR

KITA SEKARANG

AMIN

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Soalan:
Sapo manusia bengong
tarak pendirian
makan keliling?

Jawapam:
Seorang manusia
yang anggap diya tu MAKSUM.

Soalan Lagi:Sapo siya tu?
Jawapan yang terpaksa: TT

Fikir2kan lah...

Tanpa Nama berkata...

Amanah betul tak beramanah. Pak syekh suruh sokong pkr sekarang sudah sokong Berjuang. Abang mat betul2 sudah lawan tokay. Cilakak,mau tun razak,mahu jugak tamatkan pkr terus.