Isnin, 15 Julai 2013

PERANGKAP SUDAH MENJERAT





Tengku Zaihan: "Saya Anak Tempatan...Lahir & Dibesarkan Di Sini..."
Menurut Tengku Zaihan, beliau memiliki sebuah rumah di Taman Seri Seratus di sini sebelum dipindahkan ke Putrajaya tiga bulan lalu.
"Saya memang anak tempatan, lahir di sini dan dibesarkan di sini.
"Keluarga saya memiliki rumah di Kampung Nail...saya selalu juga balik ke sana, katanya ketika ditemui sewaktu bertemu pengundi di Pasar Tani Kuala Besut di sini, Isnin.
Beliau mengulas mengenai dakwaan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali bahawa Tengku Zaihan tidak dilahirkan dan dibesarkan di Kuala Besut.
Malah PAS turut mendakwa pemilihannya sebagai calon tidak mendapat restu pemimpin tempatan.
Jurutera awam itu berkata, beliau juga merupakan pengundi di Kuala Besut.
"Macam mana saya dikatakan bukan orang tempatan sedangkan saya sendiri akan mengundi di Sekolah Kebangsaan Kuala Besut 2," katanya lagi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit.... BERITA INI BAIK UNTUK PAS.... kah kah kah...

kah kah kah...BILA KEMPEN PAS TERAKSA DIJAWAB ...PETANDA BAIK... kah kah kah..

kah kah kah..CALON GEROMBOLAN INI TAK ADA ORANG KENAL.... kah kah kh..

kah kah kah..ENTAH DARI BISUT MANA DIA DATANG.... kah kah kah...

kah kah kah.... CERITA BUKAN ANAK TEMPATAN INI SUDAH MEREBAK... kah kah kah..


--------

1 ulasan:

nik aziz berkata...

ape citenye mat tu memaang orang besutlah heheheheh...Camne kenyataan mat spende pun orang PAS bole picaya kahkahkah