Khamis, 31 Oktober 2013

AMERIKA TAHU SIAPA UPAH BUNUH ALTANTUYA




AMERIKA TAHU
SIAPA  ARAH BUNUH ALTANTUYA
Anwar terkejut Najib, KDN membisu isu perisikan Amerika Syarikat
Anwar Ibrahim hari ini meluahkan rasa terkejut kerana tiada sebarang kenyataan dikeluarkan oleh  Najib Razak dan juga Kementerian Dalam Negeri (KDN) berhubung laporan Kedutaan Amerika Syarikat menjadi pusat operasi untuk aktiviti perisikan.
Ketua Pembangkang itu menegaskan tindakan Najib dan KDN itu dilihat umpama 'nampak terlalu lemah' walaupun perkara ini amat serius.
"Ia perkara serius untuk negara. Kami minta Perdana Menteri, KDN respons perkara ini supaya kita tidak dilihat terlalu lemah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...NAJIB MANA BERANI... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB SEDANG KENA PAU... kah kah kah..

kah kah kah..BUKAN HANYA OLEH  SINGAPURA.... kah kah kah..

kah kah kah.... CIA PUN PAU NAJIB... kah kah kah...

kah kah kah...KERANA CIA TAHU SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH... kah kah kah

MUSTAHIL CIA TAK TAHU

--------


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wak segan nak pau mat monggol...
kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Kalau pemimpin Eropah pun Amerika boleh mengintip dan mengendap, inikan ciput si najid takda telor tu.Edward snowden pun tahu yang Najib dah kena intip.Tidak takkanlah Najib tergesa2 nak sign TPPA.Sebab Amerika dah pau dia.Lagi pun Tajung pagar pun Si najib pengecut ni dah bagi kat Singapore,ingat Amerika ni macam negara Bangladesh ka?kah...kah..kah..

presiden isteri mithali berkata...

ermm... tak sabar mak nak tengok video najibun entot-entot minah tuya yg cun dan slim tu. niat mak bukan nak pau najibun. bukan.. bukan.. niat mak satu jer.. cuma nak bandingkan dgn CSL. kalau najibun tak power, maknanya bik mama merana!!!

ekekeke