Selasa, 19 November 2013

HANTU RUMAH TINGGAL




SEKELIMBAS
HANTU KELIHATAN 
DALAM RUMAH TINGGAL

    Remaja dilapor hilang lepas kunjungi villa terbiar
  • Villa tersebut yang terdiri daripada tiga buah bangunan yang sudah usang berusia 40 tahun lepas sering dikaitkan dengan pelbagai kejadian mistik hingga menjadi tumpuan orang ramai termasuk luar negara khususnya pengkaji aktiviti paranormal.

INI HANTUNYA
Seorang remaja lelaki dilaporkan hilang selepas dikatakan mengunjungi sebuah rumah lama yang terbiar di Jalan Skudai, berhadapan Pantai Lido, di Johor Bahru. 

Ketua Polis Daerah Johor Baharu Selatan Supt Abdul Samad Salleh berkata kehilangan Mohamad Izzat Izzudin Husin, 16, disedari ibunya, Norhayati Mohamad, 38, semalam apabila dia tidak pulang ke rumah di Kampung Hajah Hasnah, Majidee, di Johor Bahru, sejak keluar pada Sabtu. 

"Norhayati kemudian menghubungi salah seorang daripada rakan Mohamad Izzat Izzudin lalu dimaklumkan bahawa remaja terbabit telah pergi ke rumah tersebut yang lebih dikenali sebagai 'Villa Nabila'. 

"Wanita terbabit kemudian pergi mencari sendiri Mohamad Izzat Izzudin di villa tersebut sebelum membuat laporan polis di Balai Polis Danga Bay, di Johor Bahru, pada kira-kira pukul 1 pagi tadi selepas gagal menemui remaja berkenaan," katanya kepada pemberita yang ditemui di lokasi terbabit, hari ini.

HANTU APA INI?
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..HANTU PULAK... kah kah kah..

kah kah kah... APA JADI DENGAN GST?... kah kah kah


--------

Tiada ulasan: