Isnin, 18 November 2013

IBAN DAN KADAZAN MAKIN MARAH




NOTA
gerakan meninggalkan malaysia
semakin ampoh di sabah
semakin ampoh di sarawak

padan muka
tahu takut
kah kah kah

Kalimah Allah boleh guna di Sabah, Sarawak

Anis Nazri18 Nov 2013
KUALA LUMPUR:Jamil Khir hari ini mengesahkan turut bersama-sama jemaah menteri memutuskan untuk membenarkan penganut Kristian di Sabah dan Sarawak menggunakan kalimah Allah.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK PAYAH LAAA BUAT SIBUK... kah kah kah..

kahj kah kah... TAK ADA SIAPA PEDULI... kah kah kah..

kah kah kah...BENAR KE .. TAK DIBENARKAN  SAMA SAJE.... kah kah kah..

kah kah kah.. MENTERI TUNGGANG TUNGGIT KE... kah kah kah..

kah kah kah... MENTERI BERBUIH MULUT KE... kah kah kah..

kah kah kah..52%  RAKYAT TAK SOKONG...kah kah kah..

kah kah kah...INI KERAJAN HARAM... kah kah kah..

kah kah kah..MENANG PUN UNDI BANGLA.... kah kah kah



---------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tunggang langang umno bn.....sendiri cari penyakit....ingatkan PR yang terperangkap...ujung-ujung sendiri terperangkap....kenapa boleh pulak ? atau takut perjanjian pembentukan malaysia dibahaskan didewan rakyat ? Dah baca buku sejarah seperti James masing suruh ?.....kah....kah....kah.....kalau dah gagal dah la.....apa lagi ketuanan umno mau ?

Tanpa Nama berkata...

Kenapa sabah serawak boleh pulak guna kalimah Allah dalam bible?...kata haritu satu malaysia....ni dah jadi double standard.....sebenarnya satu malaysia tu tak berlaku tak ada sebenarnya....ingat macam mana bro TT kata...kalau gerombolan kata satu malaysia, maknanya satu malaysia tu tipu....tak ada....

Tanpa Nama berkata...

Dari Abu Huraira r.a bahawasanya Rasulullah s.a.w bersabda, “Sesungguhnya orang yang paling jahat ialah orang yang bermuka dua, datang kepada orang ini dengan suatu muka dan kepada orang itu dengan muka yang lain.”

Tanpa Nama berkata...

Umno dengan Ketuanan Melayu. Melayu jadi Tuan. Iban, Kadazan, Murut, Kenyah, Bisaya, Bidayuh, Kelabit, Orang Ulu dan lain-lain etnik di Sabah dan SarawK sanggupkah nak jadi kepada Melayu Umno? Fikir-fikirkan lah.

DIDI KOTA BELUD berkata...

34 suku sabah.....43 suku sarawak.....yang sampai palimen satu suku....suku penan.........ribu ribu juta balak.....disedut raja tengkorak......yang kenyang hanya satu puak...sitengkorak.......uhhhhh....najib razak.....uhhhhh.....nanti dulu..........lihat sultan dari mata najib....atau lihat dari mata jeremmy malajad....yang mana satu nampak hantu....dalam parlimen banyak pukimak...........pukimak cipta banyak lagi mamak....dimana sudah lokman adam...kawan kiram....uhhhhhh....tengku adnan....uhhhh...muka kratang.......berikan isham rais kesempatan.....untuk menyatakan kalimah sebenar....berikqn tukar tiub kesempatan......lai lai lai kita salai......tanya sama itu najib.....nang buting nang kui besukui.....kerana dia yang bunuh perempuan itu kemari.......nai nai nai.....kakakkakakakakaakakaak.....baca mcm nanyi lagu tanya sama itu hud hud choi.......sempreeeet.