Isnin, 11 November 2013

SATU LAGI JENIS KETUANAN MELAYU





INI BUKAN ISMA
ini lebai kacang

Marina mahu Isma tarik balik kenyataan
SHAH ALAM - Marina Mahathir menuntut Ikatan Muslimin Malaysia (Isma) dan pemegang jawatan tertinggi pertubuhan itu menarik balik tuduhan ke atasnya yang mengatakan beliau adalah 'dalang' di sebalik tuntutan Gabungan NGO-NGO Hak Asasi Manusia (Comango).

Menurut Marina, selain menarik balik kenyataan itu, beliau turut menuntut Isma menarik balik tuduhan sama dari semua media massa dan media online mengikut syarat-syarat yang ditetapkan dengan serta-merta.

“Walaupun saya adalah Ahli Lembaga Pengarah Sisters in Islam (Sis) yang juga di antara 54 NGO dalam Comango namun, saya langsung tidak terlibat dalam proses mengeluarkan laporan tersebut.

“Saya menganggap kata-kata palsu dalam risalah Isma ini memberi gambaran yang amat buruk mengenai diri saya dan mencemarkan nama baik saya,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Pada 8 November, Isma dilaporkan telah mengedarkan 70,000 risalah di masjid-masjid di seluruh negara yang mendakwa Marina sebagai salah seorang 'dalang' di belakang gabungan NGO yang dikenali sebagai Comango.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....  INI HIGH NOON.... kah kah kah...

kah kah kah...MARI KITA LIHAT APA AKAN JADI... kah kah kah..

jeng jeng jeng... ISMA INI PERKASA BERBAJU HIJAU... kah kah kah..

kah kah kah... BERSERBAN DAN BERJUBAH... kah kah kah..

kah kah kah... ISMA IALAH IBRAHIM ALI LEPAS NAIK HAJI... kah kah kah


KENAPA ISAMA TAK TANYA
siapa upah sirul dan azilah
bunuh altantuya

------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak jadi calun BN PRU 14 ke?....kahkahkah

MR SAIRIM berkata...

Aper mou hairanisme...marina itu anaknya mahathirisme...mahathir itu firaunisme...marina mesti mou challengisme firaunisme...kou pahamitu isme.....bapak dia sudah 57 tahun main iniisme isme...kau baru mau masuk ahli ke.....kena gantunglah keahlian kau....kakakakakaka...isme isme..kalau bugis panggil anjing apo ko tau....KONGKONG...jangan jadi kongkong lah isme.....nyalak nyalak saja karja kau.....

Tanpa Nama berkata...

sama tak dgn mukris ayat menuntut tu?..kalau tanya long libon nanti longlibon jawap rahsia sudah mau bocor...internet kasi sekat...kami pon mahu menuntut mahathir menarik balik kenyataan mahu internet disekat..kami byr dgn duit kami...bukan duit hang...kah kah kah...woit nak tanya ni...jgn marah..aku dengar je cerita ni...betulka mahathir firaun..?..kah kah kah..bila hampir lemas ....ada orang melemparkan pelampung tayar...tak sangka pelampung bocor...hampir lemas...perang yg meletus pasti hebat kerana madey tidak mampu menentang lebai najib...pasti ada lagi pelampung dilemparkan....kah kah kah...lari tajuk disini...aku tak peduli sbb ader orang kisah ke tajuk zaman skrg...janji dlm isi manis dimakan mentah dan ranggup bila digoreng....

Tanpa Nama berkata...

Butoh lah tukar tiub kominis

Tanpa Nama berkata...

apa masalah nya kenyataan isma tu? kan sis pun dalam comango.....cuma salah satu daripada beribu-ribu "dalang"....kalau dia ahli suatu pertubuhan dan pertubuhan tu dalam sesuatu gabungan, dia juga dalam gabungan tu lah....kalau ahli gabungan itu dinamakan "dalang", tidak syak lagi dia pun jadilah tok dalangnya juga.....hahaha

Tanpa Nama berkata...

Setuju, setuju dengan Tuan TT. Selain Lebai Brahim Ali tak lupa juga dengan, Isma ini adalah terdiri dari Lebai Zul Kulom dan Lebai Hassan Ali lepas bersunat..Kah...kah..kah..

Tiga lebai Frog in Black ini dari Gua Batu Kapur Batu Caves.kah..kah..kah...