Isnin, 13 Januari 2014

KANG KONG TURUN HARGA




PENGUMUMAN
adalah disarankan
agar semua pembaca tukar tiub
makan kang kong
sebanyak banyak
agar harga kang kong
naik kembali
kah kah kah

YA AMPOON
tunku ini puji najib
kerana harga kang kong turun 
kah kah kah



------------

12 ulasan:

Awanama berkata...

tuab tt
yang murah adalah rosmah kangkung bukan kangkung rosmah.kangkong rosmah tatep mantap dan montok

mtk

Awanama berkata...

profesor kang kong pun dah banyak yang turun harga

Awanama berkata...

Nanti kerajaan buat menu 1Kangkong Nasi Kangkong Masak Kicap dengan harga RM1.50 sepinggan.....

Ngok betul mangkok nih.

Awanama berkata...

Hisham,
RPK says not to have too many battlefront. If you lawan raja, you would surely mampus. What say you about? Please advise

http://www.malaysia-today.net/reminiscent-of-1984/

Hahahaha, respect royals......hahahaha, if don't get money from us.....ok

Christopher Inbaraj
People should respect the privacy of the royals as if we are all angels....when people have issues they hentam Tengku Amir ....the lad has nothing to do wif anything....really malaysians are we this low.

Awanama berkata...

Kalo BN punyer pasal.. gua jamin nasi kangkong akan jadi RM15.00..kalo tahun 1970 dulu, ok la RM1.50 tu..

Awanama berkata...

Ayam + kang kung = umno

Awanama berkata...

menteri yg kononnya pemikirannya glokal kah kah kah. Butuh dia naik bukan kerana rosmah tapi kerana ziana zain dan altantunya kah kah kah

Awanama berkata...

Kerajaan nak buat skim Pinjaman Usahawan Kangkung 1 Malaysia atau ringkasnya PUK1MA ... hahaha

Awanama berkata...

Kang kong ka kang kang..kalau kang kang nak p la ni jugak cari

MONGGOL berkata...

Kakkakakakaa....kangkung lambat lumat ohhhhhh....jangan hentam pondan ooooo...nanti kangkung terbelit di angry bird....hahahahhahaha...lepas ni ..pondan pun kena up harga.....ikut harga kangkung....ayaaaaaa...mcm mana mau main pondan wisma kok motor dekat pudu ayaaaa...pakai tanganlah ini mcm.......manyak ngia mahai ni najib...m..suwey langit bumi surga neraka.....solakak.....

PEMINAT AMIR berkata...

Dah lah tu TT. Tak baik persendakan AMIR AL MU'MININ, bakal ketua semua Muslim yang beriman di negeri Selangor. Si Amir boleh diibaratkan bagai mini Kalifah. Tak baik kita persendakan wakil tuhan di negeri Selangor.

Awanama berkata...

Lu no bodo ke bebal.. amir2 apa jadah ni..patut dilantik oleh rakyat.. bukannya hidup berlagak dgn rakyat.. makan free hidup rakyat yg tanggung.malas kerje sendiri