Jumaat, 24 Januari 2014

LAGI CARA MENGENAL EEE




MAHATEEER  MUHAMAD
anak lelaki
ISKANDAR KUTTY

EEE CABANG SPESIS MANUSIA
eee adalah suatu cabang spesis manusia tak guna.Jika dikaji secara saintifik spesis eee ini genetiknya hanya berevolusi untuk menghasut manusia.Sikap pemangsaannya tertumpu hanya kepada spesis melayu (lemah kena cucuk jarum).Kadar kejayaan,jatuh bangun spesis ini bergantung 100% kepada kewujudan bangsa melayu, tidak bersifat simbiosis ataupun penumpang tetapi eee lebih bersifat parasit membawa penyakit kepada bangsa melayu. on WASPADA MAKHLOK EEE BUKAN MELAYU
Anonymous
on 1/24/14

EEE KETURUNAN  PARIAH

EEE sebenarnya adalah keturuan PARIAH, golongan paling hina yang kebanyakannya tinggal di selatan India. Boleh disamakan dengan orang negro yang tinggal di ghetto di Amerika Syarikat tetapi lebih hina. Sebab itu golongan EEE ini mati-mati tak nak mengaku yang mereka berbangsa pariah. Mati-mati mengaku yang mereka adalah Melayu. on WASPADA MAKHLOK EEE BUKAN MELAYU





EEE YANG BAIK
IALAH EEE YANG TELAH MATI

----------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eee ni sebelum tongkang sampai di malaya adalah manusia berkasta paling rendah di kerala.Bila eee boleh berbahasa melayu dan beragama islam,mengamalkan kehidupan seperti bangsa melayu tidak sama seperti kehidupan eee semasa berkangkung hidup kasta paling rendah dikerala.Ini suatu kejutan budaya bangsa kepada eee bagaimana mereka menjalani kehidupan tanpa perlu dikastakan mengikut aktiviti kehidupan seharian.Kalau eee hendak juga mengadaptasi kasta dengan membudayakan penghasut bangsa seperti sekarang, eee ini saheh dalam kasta syaitan kerana sejarah paling awal manusia, sejarah adam dan hawa telah membuktikan syaitan telah berjaya menghasut hawa.Ingat eee itu takdirnya akan menjadi penghasut melayu.jumpa adam jumpa hawa ketuk kepala syaitan eee..

Tanpa Nama berkata...

Mamak kutty sedang menghasut melayu berkaitan hak ekslusif khalimah allah.Inilah jadinya bila malaya melanggar perjanjian pembentukan malaysia, bahasa inggeris adalah bahasa rasmi diborneo tapi malaya telah sengaja bertindak melupakan isi kandungan perjanjian pembentukan malaysia yang mereka persetujui dan telah ditandatangani kerana malaya berfikiran dangkal bila malaya membayangkan dengan kuasa ditangan boleh mengunakan undang-undang ISA dan ROS boleh mengubah keadaan dan memaksa penduduk Borneo supaya akur dengan kepentingan malaya.Kenapa tiada suara ngo radikal dari Borneo ? sebabnya susah sangat hendak mendapatkan kelulusan untuk berpersatuan.Tanya sama mufti, apa hukum manusia ingkar pada janji ?

Tanpa Nama berkata...

Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar (gambar) berjaya membida nombor plat W1N dengan harga RM748,000.

Akhbar bahasa Inggeris, New Straits Times, melaporkan Sultan Ibrahim bertitah, baginda tidak keberatan membayar jumlah wang tersebut untuk nombor plat yang diingininya..

bro tt,

MANA DIA DAPAT DUIT SEBANYAK TU? KERJA SEBAGAI APA YERK?

Tanpa Nama berkata...

Kalendar maya berakhir pada hujung tahun 2012 dan ianya suatu kitaran alam selama berpuluh ribu tahun.Jika kita tidak menjangkakan dunia berakhir (kiamat) pada hujung tahun 2012 sebenarnya iya baru bermula pada tarikh akhir kalendar tersebut.Kita telah mendapat maklumat terkini dari saintis dunia bahawa paksi bumi telah beralih dimana kedudukan negara kita telah berubah kedudukan dari kedudukan digarisan khatulistiwa bergerak ke arah garisan kutub utara.Ini akan membawa kemusnahan kepada rakyat yang sudah lama tertindas dengan kos sara hidup yan tinggi.

Selama ini kita dikejutkan kejadian bangunan runtuh disebabkan mutu pembinaan dan bahan binaan yang berkualiti rendah.Bila paksi bumi berubah iaitu negara kita akan berada digarisan kutub utara semua bentuk pebinaan bangunan sama ada pembinaan tersebut memberi banyak komisen @ keuntungan kepada pemaju atau pembinaan berkualiti yang menguntungkan rakyat akan bergantung kepada reka bentuk bangunan, daya tahan cuaca dan bentuk bangunan yang tidak menampung salji.

Dalam keadaan negara kita yang masih bergelut dengan politik yang berkepentingan kepada kuasa dan kekayaan ini terang-terangan telah memainkann isu sentimen agama dan bangsa yang tidak akan membantu kepada kelangsungan kehidupan rakyat negara ini.Mana-mana jawapan pemimpin cap ayam @ cap kangkung kepada permasaalahan rakyat sama sekali tidak akan berguna kepada mana-mana rakyat malaysia.Sesiapa yang punyai kekayaan sama ada diperolehi secara halal atau haram boleh mengunakan kewangannya untuk berpindah ke negara yang dirasakan sesuai untuk didiami demi menyambung zuriat @ kelangsungan genetik keturunan mereka tanpa terkesan dari kejadian alan semula jadi ini walaupun hakikatnya genetik mereka genetik cap ayam atau cap kangkung.

Catatan ini dibuat untuk ingatan pada diri sendiri dan kepada sesiapa sahaja yang berfikiran terbuka dan berfikiran bebas.

Tanpa Nama berkata...

EEE KhorDhing-Ghell.... Bangsa EEE makan hidup dengan nasi basi nampak okay saja, macam COCKROACH tau.

Tapi COCKROACH tak makan KANGKONG lah !!!!

Tanpa Nama berkata...

EEEE berjaya klentong orang Melayu kerana depa kononnya bergama Islam. DAP misalnya ( terdiri ramai yang beretnik Tionghua kecuali Ridzuan Tee) betapa ikhlas nak tolong Melayu tapi beragama bukan Islam sulit mendapat simpati daripada Melayu bangan/pekak. Orang Melayu ni yang telah terpesona dengan sesiapa yang Islam akan dipercayai untuk membantu mereka walaupun dari keturunan Arab atau Negro yang mempunyai muslihat nak klentong nya. Itulah kelemahan Melayu bangan.

Tanpa Nama berkata...

Yang BORNEO bodoh pergi undi BN kenapa.Malaya pandai Bornoe 'stupid'. Lepas itu bising.

Al Mahadaya berkata...

hamba rasa baik haramkan polis jer. pasal lambang polis ada kalimah tuhan dan mereka yg pakai lambang tu buat kerosakan dan bencana guna nama tuhan. tu x nmpk ke.. gajah seberang laut nampak lak.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Manusia paling aku benci di bumi dia nilah.......belum ada yang boleh ambil alih lagi tempat dia ni.....bukan politik..agama atau sebab dia mamak...sebab dia mahathir.......dah tu ada pulak pengikut sebiji perangai dia.........lagilab........pariah never die katanya......hahahhaa...

Tanpa Nama berkata...

Wa dengar citer ada lagi sekor EEEE akan jadi pengurusi Amanah Raya... ada berapa EEEE dah terlepas..hahahahaha.. HIDUP KETUANAN EEEEELAYU.. Melayu hidup macam kangkong.

Tanpa Nama berkata...

inilah suara yg direkodkan terbaik di dunia maya...petikan yg akan menjadi sejarah penubuhan anak anak muda melayu benci mahathir....