Khamis, 20 Februari 2014

SAEKOR DAH TERBANG LARI






JANGAN BAGI TAUBAT
Selcat Selangor akan siasat Azmin, Khalid mengenai PKNS
Menteri Besar Khalid Ibrahim  dan Timbalan Presiden PKR, Mohamad Azmi Ali akan dipanggil sebagai saksi oleh Jawatankuasa Pilihan Khas mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan Selangor (Selcat) setelah badan itu memutuskan pendengaran awam berhubung kontroversi sekitar Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS).

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SIASAT..JANGAN TAK SIASAT... kah kah kah..

kah kah kah...SIASAT SAMPAI TEBAT.... kah kah kah...

kah kah kah...JANGAN BAGI TAUBAT.... kah kah kah...

kah kah kah... SEMUA KASI SEBAT... kah kah kah....

woit... PANGGIL SPRM KE?.... kah kah kah


SIAPA TERBERAK
DIALAH YANG
TERBAU KENTOT

KAH KAH KAH

-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan pulak lu jadi saksi selcat/SPRM nanti..lu pulak terjun mcm Beng Hock dan Sarbani..

Gua nampak lu mcm ada problem dgn Azmin..gua ok jer buat masa skrg.. SPRM tunggu masa jer nak ngap ni.. bukan lu tatau perangai SPRM ni..asalkan pembangkang jer, tak payah repot2 pun, berdesup dia datang mcm malaikat maut..

Tanpa Nama berkata...

Ini baru kelakar kah...kah..kah
SHAH ALAM: Pengarang akhbar Suara Keadilan menafikan ralat artikel kolumnis Hishamuddin Rais yang disiarkan pada bilangan 161 bertarikh 18 Februari 2014 ada kaitan dengan arahan daripada kepimpinan parti.

Sidang pengarang Suara Keadilan berkata, perkara itu tidak pernah menjadi isu dan ia tidak patut diperbesarkan, lapor The Malaysian Insider.

"Tidak ada kena mengena langsung dengan arahan parti, ia keputusan pihak pengarang.

"Ia sepatutnya tidak menjadi isu kerana sekarang ini kita fokus pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN)," kata sumber yang enggan didedahkan namanya.

Terdahulu, dalam akhbar PKR isu 161 pada muka surat 22 menyiarkan ralat daripada pengarang Suara Keadilan berhubung artikel Hishamuddin.

"Suara Keadilan dengan ini melahirkan kekesalan dengan penyiaran rencana berkenaan di muka surat 22 yang disiarkan Suara Keadilan keluaran 160 oleh Hishamuddin Rais bertarikh 11 Februari 2014.

"Kami ingin menegaskan bahawa rencana itu tidak seharusnya dicetak di dalam akhbar ini. Sehubungan itu akan memastikan perkara tidak akan berulang pada masa akan datang," dipetik daripada akhbar tersebut.

Ralat itu juga menyiarkan permohonan maaf daripada pengarang kepada pemimpin dan ahli PKR.

Sebelum ini The Malaysian Insider melaporkan lidah rasmi parti itu diminta untuk memberi penjelasan ekoran penyiaran artikel kolumnis Hishamuddin bertajuk "Khalid dan Azmin" kerana dikatakan menfitnah timbalan presiden parti itu Mohamed Azmin Ali.

Tanpa Nama berkata...

yg gila kuasa akan menjadi kecut, baru padan muka

Tanpa Nama berkata...

kah...kah....kah.....
cantik.....