Rabu, 8 Oktober 2014

DARI TULANG BESI





FACE BOOK
Presiden PAS hangin suruh jgn ambik satu pun. DAP pun kata jgn bagi satu pun kat PAS lantaran pengkhianatan Presiden.
PKR awal2 dah kata bagi 2 je.
Tapi Anwar dan Azmin kata bagi tiga sbb tak mau PR pecah.
Azmin dah tak terhutang budi dgn PAS jadi PAS dah jadi anak tiri skrg ni.
PAS dah bukan anak mas hasil dari wala kepada Presiden yg bersultan di mata beraja di hati.
PAS terperangkap dgn wala pada istana.
Dikatakan waktu menerima perlantikan exco senyum Iskandar Samad lebih kepada senyum pahit. Marah masih membara dlm hati tapi apakan daya nasi dah jadi bubur.
Terpaksa hidup lantaran kebodohan dan kebongkakan diri.
Kalo diterima Kak Wan sbg MB bukan sahaja kuota exco kekal malahan TMB pun dapat.
GELARAN ULAMA BUKAN LESEN UTK JADI BONGKAK DAN SOMBONG






-------------

7 ulasan:

Awanama berkata...

agaknya tuan presiden kot anasir yahudi yg berjaya menyusup masuk dlm PAS...woohaaaaaaaaa

Awanama berkata...

ulamak PAS ini Ulamak Betul Betul ke , sebab tindak laku dan gaya pemikiran macam Ulamak Bahalol saja tahap Mat Mongol.

Kalau bebudak Bangla pakai Serban cakap Arab 2-3 patah pun boleh di panggil Ulamak ke ?

Awanama berkata...

Kau ni ckp biar berlapik . Kau ni jenis x solat, kaki botol...kau ingat perjuangan pkr ni betul ke ikut syariat islam. X betul beb...lebih kurang umno ja...semua berbaris ke NERAKA

Awanama berkata...

Hadi depan sekali kot...

Awanama berkata...

Anon 2:55 PTG

Bila balik dari NERAKA? Asal berlebai dan dok usung kitab serta membaca doa selamat 1/2 jam, maka dah boleh tuduh orang itu dan orang ini penghuni NERAKA? Alam barzakh nanti tiada siapa yang tahu, siapa ke neraka atau syurga atau engkau dan aku siapa yang benar perjuangannya atau siapa Allah SWT lebih sayang.....

Awanama berkata...

hahaha...
adakah kiamat sudah...
bijaksana sangat sang bahalol jatuh hukum seseorang ke neraka....

bengkak berkata...

Kahkahkah...ayat lu cantek der.