Rabu, 8 Oktober 2014

SIAPA LAGI CALON HASAN MALIK






ANUGERAH EEE
Anugerah eee takda ker? Anugerah ini khas utk penyalak berlesen seperti isma, brahim katak dan kutty.pak lah dia salak, pok jib pon kena salak...bukan melayu pon kena salak...ini tak betul itu tak betul.kenapa tidak salak salah laku umno dan itu baru betul.



pong pang pong pang DEB gagal juga bantu melayu dan akhirnya 20% melayu kaya dari politik dan meninggalkan 80 % melayu di belakang dengan penarikan subsidi, gst, tol, ptptn dan macam2 ada. on CALON ANUGERAH HASAN MALIK
Anonymous
on 10/8/14

ANUGERAH AHMAD MAZLAN
Wujudkan anugerah Ahmad maslan.... on CALON ANUGERAH HASAN MALIK
Anonymous
on 10/8/14

BERSAING
aku rasa lah isham,depa ni...maksud aku pemimpin-pemimpin bn skrg ni bukan xtau yang depa dok keluaqkan statement-statement bodoh..tp pasai depa bersaing sesama sendiri untuk tunjukkan sapa lagi bodoh. hang maklum sajalah,dalam bn kan sapa lagi bodoh lagi senang dapat jawatan.... on CALON ANUGERAH HASAN MALIK
pemuda di jalanan
on 10/8/14
KAH KAH KAH
TERBAIK..!!! Hahahahahahaha..!!! on CALON ANUGERAH HASAN MALIK
Anonymous
on 10/8/14

BODOHKAN RAKYAT
Berbagai cara membodohkan rakyat Rakyat faham.gst kah ? Hang pun tak faham.apa tu gst ? Rakyat faham.gst tu susah rakyat Hang faham.gst untung hang Itu saja bezanya Hang untung Rakyat rugi Sebab hang geng Makan.tanggung Berak cangkung atas muka rakyat Pi mampooooooslah Kah kah kah on CALON ANUGERAH HASAN MALIK
Anonymous
on 10/8/14
SIAPA AHMAD MAZLAN?
Woi TT.. mlm ni ko dah membuatkan aku naik angin satu badan.. berulang kali telah dinyatakan Ahmad Maslan ini bukannya bodoh, dia tidak juga gila.. tak baik TT menyumpah2 dia gila mahupun bodoh. Ini yang membuatkan kami pengundi2 menjadi semakin marah dengan TT. Ternyata TT gagal sama sekali memahami semiotiknya makhluk yg diciptakan Yg Maha Esa. 

Kegagalan TT ini sukar dimaafkan dan api neraka sahajalah balasan atas kegagalan ini. Sungguh berdosa besar dan tidak diampuni Allah sama sekali atas kesalahan ini. Sesiapa yang tidak mendapat ampun ini, maka nurakalah selama2nya. Diulang.. Ahmad Maslan bukannya bodoh. Beliau juga tidak tolol atau gila mahupun wayar putus. 

Ahmad Maslan ini sebenarnya adalah taik. Bukan dalam tempurung kepala beliau saja bersarangnya taik berlempeng2, malah seluruh tubuhnya diciptakan Yg Maha Esa daripada taik. Dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki kesemuanya. TT jangan terus gagal lagi. on CALON ANUGERAH HASAN MALIK
Anonymous
on 10/8/14







---------

1 ulasan:

Awanama berkata...


Calun Anugerah Hassan MalekNancy jamban perdana menteri
Ugut bakar bible untuk mempertahankan Islam