Jumaat, 12 Disember 2014

BIAR RAKYAT MARAH







KOMENTAR
apakah yang dikatakan ini betul?
apakah ianya hanya khayalan?
atau ini garis tepat
garis kerja politik?

Saya suka kalau rakyat marah – Hishamuddin Rais

 | December 11, 2014
Jadi, lagi senang kita nak mengolah persetujuan supaya membenci UMNO

KUALA LUMPUR: Aktivis sosialis, Hishamuddin Rais menyatakan beliau lebih suka kerajaan tidak menurunkan harga minyak supaya ia boleh mencetuskan kemarahan rakyat.
Katanya, beliau lebih suka rakyat marah kepada kerajaan kerana harga minyak yang mahal “Kalau harga minyak dunia turun, tapi Malaysia tidak turun, lagi bagus.”
“Saya suka kalau rakyat marah. Jadi, lagi senang kita nak mengolah persetujuan supaya membenci UMNO,” jelasnya kepada Free Malaysia Today.
Hishamuddin turut menggesa rakyat Malaysia menyertai demonstrasi di Dataran Merdeka pada 31 Disember ini bermula jam 9 malam dengan memakai baju warna hitam.


KAH KAH KAH

woit
lagi ramai yang marah
lagi ramai tak puas hati
lagi cepat bik mama undur
lagi cepat mat mongol celah

KAH KAH KAH








-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah bro...dapat award mahkamah. Hampir jadi jutawan. Itulah bagusnya ISA. Ada duit lebih tu kawinlah yer..jgn lupa pegi haji skali...kalau marah kat Saudipun haji masih wajib...

DD KAYBEE berkata...

Yaaa ko mimang....ko mimang panndai...mcm janda depan rumah aku tu...aku selalu buat dia marah semarah marahnya...agar dapat aku mengolah persetujuan supaya warih warih dia dapat bagi diskaun bilo eden nak meminang kang.....lagi lama dio marah..lagi diskaun lebey.....kakkakakakakaka....kanjar sudah palir ni mau babini..kakkak..alamak...berkata brunei sudah aku.....kakakkaka...

Tanpa Nama berkata...

Kalu marah pun, nanti SPR buat lancau takda perubahan juga.Patut kita marah pada spr.inilah musuh nombor satu kita.selagi binatang nama spr tak di taji betul-betul selagi tulah parti ketuanan melayu bermaharajalela menipu melayu.kah..kah..kah..