Khamis, 11 Disember 2014

APA LAGI AMERIKA MAHU













Kritikan Akta Hasutan tidak jejas hubungan Malaysia-AS

BACHOK: Duta Besar Malaysia ke Amerika Syarikat, Awang Adek Hussin berkata kritikan Naib Presiden Amerika Syarikat, Joe Biden terhadap keputusan kerajaan mengekalkan Akta Hasutan 1948 tidak akan menjejaskan hubungan dua hala yang baik antara Malaysia dan Amerika Syarikat.

KAH KAH KAH

woit
ini cerita tak lengkap
nak tipu mak cik felda

beri tahu rakyat apa
naib presiden amerika kata

joe biden kata
AKTA HASUTAN zalim 
jangan diguna 
untuk lawan
musuh politik

satu lagi BIDEN kata
anwar jangan dizalimi
dengan kes tipu

APA PUNYA TUUUR





----------

7 ulasan:

Awanama berkata...

memang tipu. Anwar menang 58%,ketuanan melayu tipu melayu menang 48%.Tapi mat monggol yang jadi PM.Memang haramjadah penipu.Negara dunia ketiga negara haram jadah.Negara umat islam menipu.kapir singapork pun lagi bagus.ini sudah hina islam tapi tak hina freeloader.kah..kah..kah..

Mat Lendir berkata...

Bang....
Den dongar ekau dah kayo skang. Bagus la jang... Den numpang suko yo. Ehemm...bilo ekau nak blanjo den itek seriti panggang? Dah kayo kono la buek kenduri itek serati barang 50 ekor.... Eden tunggu ni, hang.... Hihihi

Awanama berkata...

AMERIKA MAHU ANWAR JADI PM

DD KAYBEE berkata...

Akta kedekut ado member cadangan tu cadangkan....aku pulak aku nak buat akta PANTANG SILAP.....hehhee...nak buka kelas..memulo aku nak ajar anak anak aku cara melawan kerajaan....gaul dengan lawyerb..jadi lawyerlah senang..jadi hero cool....cari kebenaran...lawan penindasan...kalau rasa rasa nak kena cekup...lari cari suaka...lawan dari jauh sebab tembak pisto dari jauh lagi cepat mati musuh tu tanpa musuh tu sedari....bila dah puas...BALIK...jangan berenti situ...lawan..gulingkan pemerintah yang zalim..jadi penghasut tegar...lepas tu blajar saman kerajaan..lepas menang am am...baru ekau buat AKTA PANTANG SILAP....kataku pada anak anak ku.....hehhehee...so....moral dio di sini ialah....CENDOL AKU MANA DHA.....hehheheheheh

Awanama berkata...

Mu ni mmg bebal..x sekolah ke kamu ni....cukup la menteri yg ada jenis manusia bebal,jgn.....



Awanama berkata...

Jgn jd luncai.al gore 98 kata sacked anwar tindakan politik.dia ckp sbb nk presidential election.tup2 monyet bushII naik.pastu bising gerrymendering.kalau x sbb negeri ni nk jual minyak kat china x denyer us nk peduli.

Awanama berkata...

Joe biden dan algore pun nak minta belanja cendol dha....kakkaka