Sabtu, 13 Disember 2014

CUKONG SUDAH BERANI








Kamu hakim atau peguam negara, soal 

Ibrahim Ali kepada CEO The Star 

 Ibrahim Ali akan meneruskan saman terhadap Ketua Pegawai Eksekutif  (CEO) The Star  Wong Chun Wai atas kenyataan yang didakwa memfitnah presiden Perkasa itu.
Ibrahim berkata, Wong bersifat berat sebelah apabila memilih untuk terus melancarkan serangan terhadap Perkasa dan membiarkan golongan ekstremis menjadikan akhbar itu sebagai platform untuk menyerang NGO berkenaan.  
“Saya tengok Star artikel Melayu yang liberal, disiar. Jawapan saya, saya buat kenyataan, dia tak siar. Kita ajak Star bila buat sidang media, dia tak datang. Tapi bila ada orang serang Perkasa, dia siar. Kalau tak ada orang serang Perkasa, dia sendiri tulis.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kamu-hakim-atau-peguam-negara-soal-ibrahim-ali-kepada-ceo-the-star#sthash.S9aAtPRI.dpuf

KAH KAH KAH

woit
ini berita baik
ketuanan melayu
serang ketuanan cukong
biar mereka tibai menibai

cukong biasanya taja
ketuanan melayu






cukong beri dana
untuk rompak 
tanah orang kampong
untuk rempat 
tanah rizab melayu
untuk ketuanan melayu
tipu melayu

sekarang sudah gaduh
ini amat amat baik

KAH KAH KAH




------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gaduh ni mmg baik.. tapi orang2 melayu yg kita tahu adalah bangsa bodoh ciptaan Allah. Bangsa sebodoh bangsa melayu, manakan mampu bertindak apa2 hatta melihat bini sendiri dirogol depan mata sekalipun, mereka tidak akan ambil kesah pun.

Masakan cukong berkelai dgn ketuanan melayu.. langsung melayu x paham hujung pangkal. Mana kepala mana ekor, rezeki tetap pemberian mutlak oleh PM dan Menteri dari UMNO.. UMNO adalah agama thorbaek dan paling suci utk melayu.. macik pacik Felda akan terus bermujahadah untuk mencari syahid ale-uto demi agama UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Ini berlakon saja

Ujung tahun nak bonus

Orang Melayu mana ada duit

Semua bahalol saja

Tanpa Nama berkata...

UMNO agama terbaeek...kutuk UMNO sama seperti kutuk agama ISLAM.....ale utoo..!