Sabtu, 13 Disember 2014

ONLINE YANG DISERANG




Kalau berani seranglah Islam, kata bekas 

pengerusi SPR 

Perkasa hari ini memberi amaran kepada pihak-pihak tertentu di negara ini agar tidak menyerang Islam jika tidak mahu berdepan dengan mereka, kata bekas pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Abdul Rashid Abdul Rahman.
Rashid, yang juga naib presiden Perkasa, berkata mereka serius mempertahankan Islam dan tidak takut seperti parti-parti politik yang mempunyai kepentingan untuk mendapatkan undi.
“Jangan serang Islam. Ini perjuangan kami. Siapa berani seranglah. Kita akan perjuangkan. Perkasa makin kuat. Kita berdaya dalam negara ini jangan main-main. 
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kalau-berani-seranglah-islam-kata-bekas-pengerusi-spr#sthash.rNWStv5n.dpuf

KAH KAH KAH

woit
malaon ini ngook
pontengong
bangang
tak ada siapa serang islam
islam satu agama
islam satu anutan
islam satu kepercayaan

yang diserang 
ialah malaon malaoan
yang mengaku ONLINE
dengan tuhan
yang mengaku 
mewakili tuhan

APA PUNYA TUUUR



--------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia nie penipu melayu nombor satu.Dulu kerja jadi barua umnogok.bila melayu kalah Bend sekat peruntukan orang melayu.Macam mana dia nak pejuang islam.ini islam taik kucing ala umnongok.

Tanpa Nama berkata...

Ini semua poyo boomers melayu...Kuat sangat perkasa sampai dana ambik duit kerajaan @ cukai rakyat...ahli perkasa yang buat ramai tu bukan jenis ada pekdah pon..try sebulan ajak solat berjamaah ka, gotong royong bersih kubur, surau dan kebun, qiamulail, kempen tutup aurat @ BADAR cegah maksiat...dijamin ramai datang..tapi lembu la ramai..org takde..kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

Dah budak bahalol tua nak buat macam mana ????

Duit pencen sikit tapi nak gaya macam Bangsawan Bahalol , kena lah kerja kuat....macam Dobberman!

pyang berkata...

Dulu german sherpard bee.end skarang chi hua hua pukiesa plak....bila nk ngaku online ngan tuhan wei beagle....