Isnin, 14 September 2015

BANI KETUANAN MELAYU






FACE BOOK


Follow · 22 hrs · Edited 
 

hahahahahah.....tak ada kena mengena dengan melayu la..inilah hakikat kaum umno yang bertopengkan melayu dan memburuk bangsa melayu....kaum umno yang nak pupus mengapa melayu yang di jadikan mangsa....kalau kaum umno nak mampus tak kan melayu perlu mampus ikut kaum umno.....





----------------

9 ulasan:

Panglimo potaseh berkata...

Woi Mat Misai lu tak de iman ke .. menang kalah amno, Melayu perintah tak perintah ke semua kuasa Allah .. kadak & kadar. Allah hanya simpati pada yang beramanah.

Awanama berkata...

Parti lain takde Melayu ke?

Awanama berkata...

Tolong sikit ya ! Tolong renong baik2 muka yg bermesai tebal ni - melayu ke atau bukan !

Semenjak dua menjak yg benar benar bani melayu jati kurang menyalak sebab bani melayu ni beradab .

Perhatikan betul betul siapa sebenar bani melayu jati atau melayu celup yg telah menguasai minda bani melayu.

Sifat bani melayu jati ialah penyerahan !Jujur!
Bercakap benar , Toleran dan Beradab - sbb bani melayu percaya syurga neraka.

Itu lah sifat sebenar bani melayu sejati yg telah ditololkan oleh puak melayu celop malah telah memporak peranda alam melayu.

Apa punya nasib lah belalang !

Awanama berkata...

MUKA BEBUDAK BAHALOL SAMA SAJA

Baik Badan Besar ke , Misai Besar ke

Sama saja Bahalol nya.

Kepala Otak!!!!!!!

Dah tua tua nak KIOK pon nak mentedarah harta Rakyat dengan haram.

Anak siapa lahanat nih????

Awanama berkata...

apa kelulusan untuk dapat tan sri ?

Awanama berkata...

BEGINILAH tahap pemikiran yang dapat dilahirkan olih UITM.Nama saja gak institute TECNOLOGY tapi satelah 50 tahun belum dapat melahirkan technologist dari kalangan bangsa MELAYU yang bolih mengembangkan sains dan teknology.mungkin mangkok hayun ini seorang saintis yang bolih meramalkan bahawa melayu akan hilang kuasa kalau BN KALAH.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Semalam gwa jumpa 1 mamat riau..katanya..kepulauan riau itu lebih besar kawasannya dari tanah semenanjung..gwa bilang sama dia..16 ni turun ke...dia dengan tegas..dengan slang melayu key el yang masih terminang minag tu bersuara...apelah nak turun..baik duduk rumah..diurang ni mengacau je..kena paksa turun..tengok bersih...sukereleh je turun..susahlah diurang ni..ini punca dio ..meereke ni apo tau...gwa nanya...apo...?...ini pasal meereke ni ada rajelah..tengok indonesia..teda raja..aku ni melayu riau...minang..tapi kalau pekat minang nogori tu..tidak sama dengan minang aku..sini dah modified minang dio...sana..raden raden tak kena layan pun..cuma jadi alat pelancongan..kalau kira indon ada beribu raja...tapi sekarang sini le...korang tahan juga yer ada 9 raja sini...mcm mana korang hidup...bagi dia makan lagi..gst lagi..ringgit jatuh lagi...kira tahan lasak juga korang malaysia ni yer...kalau aku..dah lama aku tutup raje raje ni..aku nanya ...ko kosong ke wak.....aaaa ahhhh...kosong...hahahhahaha...ooo patut ler ler membebel.....

Awanama berkata...

abu samah sial............

Awanama berkata...

bab ni PR masih gagal terangkan kat makcik pakcik kampung
org negeri TT masih ramai species melayu mcm ni