Isnin, 14 September 2015

INGAT ATAU TIDAK?






INGAT TAK

number akaun

siapa ini?



2112022011880


2112022011906






------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ingat ingat lupo la TT no. akaun sapo tu .. sobab si hamlau tu banyak sangat kes.

Awanama berkata...

Mat Mongol aka Mat Bahalol punyea kan

Ada 2,6 Bilion Rengget kan ??????

Duit Rakyat semua tu kan ??????


Budak Bahalol Pekan tu nak makan sorang kan

Kepala Otak !!!!!!!!!

Awanama berkata...

dalam juta-juta ahli umno, hanya jamal seorang aje yang tahu macam mana cara nak kecek duit RM2.6 bilion tu. dia tahu najib banyak duit. dia buat demonstrasi baju merah. sebab itu orang lain nampak tujuan demontrasi tu tak jelas.

DIDI KOTA BELUD berkata...

INGATTTT..Aper tak ingat nyerrr...engkkooooo...tapi apasal kusungggggggg........???? kakkakakakkakaa..sirul 60 juta....bahagian 222 juta....ijat 250...RM 3...tolak tolak..patut ada seribu juta lagi.....dio bakar untuk simpan kek alam lain ko yang mcm cina selalu buat tu....terrer najib..dio dah simpan kek nerako duit tu..buat sogok iblis bagi dio laluan mudah...kakkakaka jib jib..terreeeeer ngko.

Awanama berkata...

Haha...tu no loteri lh..yg mat monggol menang 2.6 b tempoh hari. Tapi aku kompuis la duit tu kira mcmna ya..nak kata duit hadiah atau kira duit kemenangan supaya duit tu tk nampak haram...