Isnin, 19 Oktober 2015

JELMAAN SOTONG KATAK







FACE BOOK




Marang kata wakil rakyat lompat parti macam monyet.Wakakakakakaka....yang kau berpeluk sakan dengan Ibrahim Ali tu apa kejadahnya?Bukan ke dia tu bapak segala katak @ monyet.Memang sah Marang ni dah mereng.



BILA SOTONG 
BERJUMPA KATAK
AKAN MENJELMA
SOTONG KATAK
--------------

4 ulasan:

Nazrio berkata...

Pakai yenkee
Nyumpit ponggong
Kenapa x paparkan
Gambar penoh
Nak jgak tngok
Ibrahim aLi
Pakai yenkee
Pakai bellbottom
Menyumpit jer punggung
Si berahim aLi tuu..

Awanama berkata...

SAYA DAH CAKAP bahawa kalau KATAK berjumpa dengan SOTONG ,katak akan melompat keatas belakang sotong dan mengadakan perhubungan jenis.Tetapi olih sebab SOTONG ini terlalu tua dan kurang siuman pula KATAK dah tak ada selera dan cukup sahaja dengan berpelukan dan nampaknya SI SOTONG ini sudah pun steam dan sudah pun meroyan dan mengeluarkan kata2 yang putar belit dan baru2 ini anak2 buah sotong sangat bergembira berhimpun di serambi MEKAH MENJERIT 2 MACAM katak berseronok dimusim hujan lebat.

Awanama berkata...

apa lah malang negara ni. dapat ahli politik semua cam taik.....

Awanama berkata...

Tengok betul betul

Rupa nya macam MEMEK LOHE

Jijik lah