Sabtu, 26 Disember 2015

BISA DIATUR






PEKARA KECiL

AMAT KECiL


Najib makin tidak popular

PETALING JAYA: Populariti Najib semakin merosot berbanding bekas Timbalannya,  Muhyiddin Yassin yang dilihat semakin popular.
Perbandingan itu dibuat berdasarkan respon orang ramai terhadap ucapan Maulidur Rasul dan Hari Krismas di laman sosial yang dibuat kedua-dua pemimpin nombor satu dan dua parti UMNO itu.
Bekas Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Wangsa Maju, Shahbudin Hussin menulis, untuk Maulidur Rasul, Najib memuatnaik tulisannya sejak Rabu dan sehingga petang Jumaat lalu, jumlah “likes” yang diperolehinya hanyalah sebanyak 3,990 sahaja manakala Muhyiddin yang memuatkan tulisannya sejak Khamis telah mengumpul “likes” sebanyak 29,852.
Untuk Krismas pula, Najib hanya mendapat ‘likes’ sebanyak 904 sejak memuatnaik posting pada Khamis sementara Muhyiddin dalam tempoh tidak sampai sejam telah memperoleh ‘like’ sebanyak 2,620.
“Menurunnya populariti Najib di hati rakyat sebenarnya bukan lagi sekadar andaian atau jangkaan semata-mata. Ia adalah realiti yang semakin nyata serta boleh dilihat di mana-mana.

KAH KAH KAH

small matter

bisa diatur

boleh diupah

untuk LiKE

KAH KAH KAH



--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa nama engkau? Saya beranak di Georgetown.

Tanpa Nama berkata...

Pas sudah tidak relevant. Makin lama makin mereput.

Tanpa Nama berkata...

Sebagai penasihat kepada parti yg memerintah, apakah nasihat hadi and the gang supaya parti memerintah tidak lagi berpuak2? Ini boleh menjurus kepada kemerosotan parti tersebut. Hadi and the gang sepatutnya mendamaikan 2 pihak yg bersengketa selari tuntutan ugama. Bau hancinglah atas kepala. Sapa kencing kat serban aku ha?

Tanpa Nama berkata...

BILYON BILYON semua okay bah....

Apa mau susah

Juta Juta boleh sedekah derma tiap tiap hari masok SYORGHA

BILYON BILYON okay

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah lepas nie kita minta ahli uno di paksa like presideng hadi.com.my dan king of money malaysia...dipaksa like dipaksa hidup dipaksa ketawa dipaksa memancut kah kah kah