Sabtu, 26 Disember 2015

TERGOLEK DOG KETAWA








Presiden PAS dapat layanan istimewa Utusan

Di tengah-tengah kehangatan isu kerjasama Umno-PAS, Utusan Malaysia tampil memberi layanan istimewa kepada Hadi Awang.
Akhbar milik Umno itu hari ini menyiarkan kenyataan penuh Hadi, yang antara lain mempertahankan peranan parti itu sebagai pembangkang yang menasihati kerajaan.
KAH KAH KAH

tergolek dog

golek bantee

KAH KAH KAH


------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gua ingat apa lu cakap.
Ulu utusan puji maknanya ada yg tak kena la tu

Tanpa Nama berkata...

Kan dah cakap. PAS ni Parti Anak Syaitan...

Tanpa Nama berkata...

Hoobaya.. hoobayaa. Ini berita baik, musuh sudah sokong, yang dipancing pun dah mengena. Lagi senang kita nak buat kerja melawan umnopas. Lagi lama hadi main sorong tarik, lagi susah kita nak buat kempen. TERIMA KASIH Utusan Malaysia kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Awas juga harakah, jangan beli lagi. Kalau baca pun jgn percaya lagi. Kalau harakah tulis sama mcm kitab tulis, jangan juga percaya. Tapi pergi baca kitab dan percaya.

Tanpa Nama berkata...

Budak BAHALOL nak nasihat Mat Bahalol macam mana nih ?????

Jadi NELAYAN GAGAL , nak jadi Orang pulak ????

Jadi BON BON boleh dapat BILYON BILYON okay.....

Ada MASYOOKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tiba-tiba hj hadi suci dari dosa Amanat Haji Hadi kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

jangan marah jangan melenting...semua cool...semua nie bagi menyedarkan bani melayu...yang kopiah bukan baik sangat...yang berjubah bukan alim sangat...yang memegang tasbih bukan ikhlas sangat...ingat lah agama kaum dipergunakan oleh mereka untuk terus berkuasa...seperti tt kata...kuasa itu ekonomi...money is king... ilmiah mereka hanya untuk money...kena ingat semua..tak payah gundah gulama kelama...rakyat berkuasa...hanya dengan mengundi...itu saja kuasa rakyat... kehidupan kita pilihan kita sendiri... kalau nak tukar kerajaan....80 % pengundi berubah baru boleh lakukan...kalau setakat 60 % buang masa...jiba akan terus wasatiyah dan drama pembelaan nusa bangsa agama akan diteruskan kah kah kah....mampooossss woit kah kah kah

Abdul Said berkata...

Saje nak tanya. Adakah yang serban-serban besar, berkopiah lembik atau yang ada masters dan PhD, yang hafal kitab-kitab kuning dari depan ke belakang dan dari belakang kedepan tak nampak apa yang orang tua ni buat. Macam lalok je. Dulu tuan-tuan masa muda sokong Almarhum Ustaz Fadhil Noor, lepas tu sokong dan hormat sekali kepada Almarhum Tuan Guru Nik Aziz dan sekarang bila Hadi buat perkara yang bertentangan semua senyap macam tidak ada pendirian dan juga macam sesumpah. Patutlah ramai guru-guru ugama yang dikagumi umum cepat-cepat dipanggil Allah s.w.t. Mungkin agaknya Allah s.w.t. tidak mahu Almarhum-almarhum itu pening kepala menengok 'rakan-rakan' serta pengikut mereka berubah kerana habuan dunia dan habuan benda bawah perut!!