Selasa, 9 Februari 2016

JANGAN HINA KAMI










ELO DARI JAi

ELO DARI EZi


Asri nasihat Zamihan henti gelar ulama 'anjing'

Presiden Pertubuhan Ahli Sunnah Waljamaah Malaysia (Aswaja) Zamihan Mat Zin hanya mempunyai masa sehingga 17 Februari ini untuk berdebat dengan Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin.
Asri berkata selepas dari tarikh itu beliau menganggap tawaran untuk berdebat dengannya sebagai 'tutup kes'.
Ini kerana, menurut Asri beliau akan kerap berada di luar negara selepas tarikh berkenaan.
Justeru, Asri menasihatkan Zamihan agar berhenti mencerca serta menggelar ulama sebagai "anjing" sekali gus mengajak beliau hidup dalam harmoni.

KAH KAH KAH

jai dan ezi

pun sama

marah

jangan hina

bangsa kami

i rest my kes

KAH KAH KAH



-------------

3 ulasan:

Nazrio berkata...

Adakah Jai tahu dia sudah tua renta Dan banyak pengaLaman serta banyak pahaLa Kerana menjaga rumah waLi Allah tuan syeikhuL guru tt penghasuttt kakakaka

Tanpa Nama berkata...

Kenapa nak gaduh gaduh

Bukan ada nilai ekonomi pun

Makan minum GAJI pencen pun Orang Orang CINA tanggung

Ber Syukur tidak

Tau tau dengki saja

BODOH BETUL

Anjing pon tak konplen jadi Anjing

Tanpa Nama berkata...

zamihan ulama kdn mcm mufti perak..spt mana bro tt penah kata mngenai isa..begitu gak la ust ustzah kdn..mereka terlatih teratur dan zalim..msia adalah negara islam yg lebih islam dari saudi..arab msia lebih arab dari arab saudi..mujur nabi tak turun di tanah melayu, kalo tak melayu lebih suci dari yahudi dan dan dan.dikl shj, zamihan ni telah berkuliah sana sini..sedar atau pun tidak, zamihan mesti sudah dilatih atau terlatih agar kezaliman terus disorok, sapa lawan wajib diistiharkan sesat atau dianjing2kan.zamihan ni asal dari mana?bila dua2 ust ni mau debat? ke sembang deras je..bg la peluang penonton2 bagi soalan byk2..