Isnin, 22 Oktober 2018

JAMAL DAN KEVIN





JAMAL & KEVIN
bile ak tengok gambar botak dekat mekah, teringat pulak dekat arab so di... p*****k punya sokdi... sama je jawapan dia pasal bunuh wartawan tu... tak tahu.. nokhare... sama pulak skima jawapan dia dgn pinkky jibby... 
dah ko bunuh kawan tu dalam kedutaan mcm kevin kena dkt msia nie, lg ckp tak tahu... mintak sngt la geng2 so - di nie jatuh tersembam dgn taik melepek dekat muka, mcm geng dia yg kat msia nie yg acah2 dapat derma... p*****k btul... on 
SEJARAH HAJI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/22/18



----------------

3 ulasan:

Unknown berkata...

Ni ko cara jpp wat kijo?patutpun azmin selalu menang besar..sebarkan..

dr chenor berkata...

Agaknya raja sokdi ngan anaknye tu sama seperguruan dengan jibby ngan mak badak kut.
Sama jer tektik diorang.
Tembak, C4, simen dalam tong drum, cincang.
Sambil beryahanana.
Sambil bergelek.
Demi alif ba ta konon.
L*nc*u la.

Awanama berkata...

apelak azmin, jpp nie... nie bukan blok pkr la... nenek ko la...