Ahad, 23 Disember 2018

JANGAN BUTA BUAT TAK BACA




JANGAN BUAT2

TAK TAHU ATAU

TIDAK BACA
- masih ada pemimpim yang bersalut dengan masaalah pribadi yang terlibat dengan kes rasuah terlibat kes skandal sex berada dalam Pakatan Harapan -... Ini lah masalah nya tt. Kau ni selalu sgt main politik, main cerita suam2, bg hint lah. Dgn rakyat bawahan pon kau tak nak cerita terang2. Berani kerana benar brader.
 Kami tak nmpk apa yg ko nmpak. Sebelum pemimpin yg byk skandal tu naik jadi pimpinan utama negara, sblm dia kena pau dgn negara jiran, ada baiknya dia kena jawab dakwaan2 skandal nya dgn terang. Betul x? Setuju x? Justeru itu (ulang 3x), dgn lafaz bismillah (tt boleh sebut demi zeus), lafazkan dgn jelas terang dan nyata siapa yg menyundal tu. Rakyat akan nilai semula salasilah segalanya. on 
UNTUK PEMBACA TT
Publish | Delete | Spam
Nole
on 12/22/18




----------------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Bila isham rais dah mula petik berita gerombolan, apa lagi mau diharapkan? Kikiki nakba 2.0 dah bermula, daulah terpendam dah merayap. Mahazalim 2.0 akan berulang kikiki. Syabas tt, berani langgar, berani berubah kiblat dan berani lapor. Terbaik!!!

Nazrio berkata...

Mr noLe...!!!
Tuk kader jasin dan suLtan maLaka Tamrin pak Gapar pun ada... TT tgh sibuk potong bawang untuk menyambaL sambaL diraja on budu vodka