Ahad, 12 April 2020

BRO LU TAK FAHAM



BRO LU TAK FAHAM
DARI ZAMAN BERZAMAN
AGAMA ADALAH ALAT
UNTUK TAKUT TAKUT ORANG
UNTUK TIPU ORANG RAMAI
UNTUK DAPAT KUASA
UNTUK DAPAT UNDI
UNTUK DAPAT HARTA
KHALAS

Sembang tuang pak bawang sampai babi pon boleh terbang.Hairan gua yang tak seberapa ilmu agama ni, kalau sayalah buka mulut akan tanya keberadaan / kesihatan kawan.Kekurangan ilu ugama tidak membuat hamba allah ini memporak perandakan negara malaysia yang berbilang kaun.
Beza sekali dengan orang yang diiktiraf keberadaan dalam agama dan politik kalau buka mulut saja keluar bmf, gembala babi, anjing menyalak,freemason, amanat mengharamkan umngok sampai dua imam dan banyak lagi yang mengharu birukan dunia islam.Bikin malu orang islam, apa si keparat duta bergaji menteri ini kalau buka mulut saja terus fitnah atau maki hamun??? Fuck u lah penunggang agama dan agama.
 on 
PASAI APA GELI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/04/20

Kal




------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hj Bawang bijak pandai, bijak nelayang, sehingga dalam laut boleh ukur dengan ayat ayat Arab, akan bawa masuk beribu pelabur Arab untuk ternak biawak dab, tanam pokok kurma, menuai minyak dari tanah, menangkap ikan guna teknologi Arab, sebab Arab pandai belaka, berpuluh ciptaan telah dijayakan kah kah kah susu unta buah kurma akan dibungkus.eksport ke eropah kah kah kah bijak oh bijak hj Hadi Bawang kah kah