Selasa, 3 Januari 2023

JABATAN PEJAGA BURIT


Wanita 56 tahun ditahan berkhalwat dengan lelaki bujang

SEBERANG PERAI – Singgah sekejap susulan penat baru pulang berjalan-jalan.

Itu alasan diberikan seorang wanita berusia 56 tahun ketika ditahan atas kesalahan berkhalwat oleh Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) di sebuah hotel di Butterworth di sini, awal pagi tadi.

Ketua Unit Operasi Bahagian Penguatkuasaan JHEAIPP, Mohd Azizon Noordin berkata, wanita ditahan bersama seorang lelaki berusia 25 tahun yang berstatus bujang.

“Hasil siasatan lanjut mendapati wanita tersebut berstatus isteri orang dan dia memberi alasan singgah sekejap di hotel tersebut susulan baru pulang meronda,” katanya kepada pemberita.

Mengulas lanjut Mohd Azizon berkata, pasangan itu antara tiga pasangan yang ditahan pihaknya menerusi Ops Bersepadu Tahun Baharu yang dilakukan dengan kerjasama daripada Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Utara.

Jelas beliau, mereka yang ditahan berusia lingkungan 25 hingga 56 tahun dan masing-masing memberi alasan datang untuk berjalan-jalan sempena tahun baharu.

“Sebahagian daripada tiga pasangan yang ditahan itu merupakan penduduk negeri ini manakala sebahagian lagi datang dari Kedah.

“Masing-masing mereka yang merupakan pekerja kilang serta penganggur itu ditahan mengikut Seksyen 27 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Negeri Pulau Pinang 1996 iaitu berkhalwat,” kata beliau. –

BUAT LAH

KERJA YG

BERFAEDAH

AMIN

JAGA BURIT

ORANG

JAGA  AIR MANI

KERJA BANGANG

AMIN

KALAU NAK SANGAT

BUAT AMAL

BUAT KEBUN SAYUR

BERI ORANG

MISKIN SAYUR

KHALAS

ATAU PILIHARA

AYAM & SEDEKAH

TELOR AYAM

YANG SEKARANG

SUSAH NAK BELI

AMIN

KHALAS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kerja seronok mesti lah laju laju sampai ketuk pintu, hotel bajet saja berani, berani kacau ketuk pintu, cuba masuk hotel lima bintang tengok? Sapa berani kena herdik mat Nepal kah kah kah lari lebai, kewujudan Lebai sampai bila bulan puasa dan hari hari enjoy menjoy, kerja kacau orang, baru nak pancut kacau mari kah kah kah lari jauh jauh dari Kedah, Kelantan Terengganu woit kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Budak itu belajar dari orang pengalaman, itu pun salah ker, mungkin ada teknik baru dipelajari, aduh susah lah macam ini, asyik belajar dengan pelajat susah, bukan semua orang pandai macam Kenik Roger Scud woit kah kah kah mampooos lah lagu ini

Tanpa Nama berkata...

Yg gua peliknya dorang ni main setahun sekali ke?