Selasa, 3 Januari 2023

ROGOL DI ALOR STAR



Tuduhan polis rogol remaja bawah umur kes serius, kata Azalina

MENTERI undang-undang Azalina Othman berkata ada prosedur khusus dalam mengendalikan saksi kanak-kanak, terutama bawah umur yang menjadi mangsa kesalahan seksual.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu berkata ia termasuk penggunaan Akta Keterangan Saksi Kanak-kanak 2007 dan Garis Panduan Khas untuk Mengendalikan Kes Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak.

Beliau berkata demikian merujuk kepada laporan berkenaan tuduhan seorang remaja perempuan 16 tahun dirogol pegawai polis yang menyiasat kes rogol membabitkan dirinya.

“Saya melihat kes ini dengan serius dan ingin saya tekankan ada prosedur khusus untuk mengendalikan saksi kanak-kanak,” katanya di media sosial.

Dilaporkan seorang remaja perempuan membuat laporan mendakwa beliau dirogol seorang inspektor polis di ibu pejabat polis Alor Setar pada Rabu lalu.

Mangsa mendakwa dibawa oleh inspektor terbabit ke pejabatnya kira-kira 6.30 petang.

New Straits Times memetik sumber melaporkan mangsa pada mulanya dihubungi oleh inspektor berusia 30 tahun itu untuk memberikan keterangan berhubung tuduhannya dirogol bapa tirinya.

Menurut sumber, pegawai polis berkenaan kemudian meminta mangsa berbaring tanpa berpakaian di atas katil di bilik itu dengan tujuan memeriksanya untuk mencari bukti. Pegawai kemudian merogol mangsa.

Mangsa mendakwa kejadian itu berlaku 30 minit, di mana selepas itu beliau diarahkan oleh pegawai polis terbabit memakai semula pakaiannya.

Mangsa membuat laporan polis terhadap pegawai polis terbabit pada Sabtu.

Ketua Polis Negara Acryl Sani Abdullah Sani mengesahkan laporan itu dan inspektor terbabit ditahan untuk membantu siasatan. – 3 Januari, 2023.

ROGOL

DI ALOR STAR 

AMIN

ALOR STAR INI

DI MANA ?

AMIN

INI PEKAN YANG

TAKDA JUDI

TAKDA JUAL BEER

KE ??

KAH KAH KAH

TIKAM EKOR

TAKDA TAPI

ROGOL RAMAI

KAH KAH KAH

LAGI HEBAT

KAH KAH KAH

ROGOL DALAM

BALAI LAGI

KHALAS

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Periksa apa ? Doctor kah? Nak tengok apa dalam lubang nikmat? Kah kah mampooos orang kita semua kerja rosak, semua kerja jadi Hina, alasan orang Kita, bawa Bangla Nepal jadi polis lagi baik kah kah kah mampooos bhai

Tanpa Nama berkata...

Sudah sampai masanya siapa buat salah pecat buang kerja masuk penjara, tak boleh bela anjing anjing ini semua, baik lagi Tak Tak Ezi.kah kah kah, padi dimakan pagar kah kah apa kah orang kita lagi.demi bangsa agama maruah amin