Sabtu, 6 Mei 2023

SIMPAN TERUS NAJIB DI KAJANG


SIMPAN TERUS

NAJIB DI KAJANG

KHALAS

Unknown commented on 
"NAJIB BELUM
 BAYAR $210 JUTA DENDA"

Yang umno nak sangat Najib diampunkan tu sebab 210 juta tulah. Najib ada saja duit tu. Dari bagi dekat mahkamah bagi dekat orang yg tolong dia bebas lagi baguih. Tak gitu? Case ni jugaklah Hadi Awang dan hamzah zainudin berhati2 dalam memberi komen tentang pengampunan Najibb, ada dengar ke dorang tentang?  

 Yang so Anwar pulak berharap dapat sokongan, yang umno dan majoriti PN pulak berharap dapat agihan 210 juta. Yang kena telan siapa? Kita lah. Apa jadi pun Najib jangan bebas. Biaq depa berebut kuasa tanpa 210 juta duit rakyat!

2 ulasan:

Mad Ali berkata...

Andaian sgt krg cerdik kalau kaitkan kes ini dg Pas dan PN...

Tanpa Nama berkata...

Cbk Sgt suruh orng lain duduk dlm penjara kenapa , Kena atas btng hidung/diri @klrg sendiri baru tahu! Tak payah buat kerja Allah, segala kejadian yg berlaku ada Hikmahnya berlapang dada, Manusia semuanya tak sempurna, kita kena selalu istigfar memohon keampunan kpad Allah serta berhak dan patut diberi keampunan/kemaafan dari sesiapa pun Makhluk, khususnya manusia /Pihak yg berautoriti! Mengapa kita Harus pertikai kan hak orng lain! Maknanya Hati kta masih kotor! Berbanyak beristigfar pada Allah 🙏🤲