Jumaat, 9 November 2012

KITA TIDAK PERLU LAGI BANYAK BERCAKAP - MENYUSUN DARI SEKARANG



KOMENTAR TUKAR TIUB
tak perlu banyak cakap
ini satu sebab kenapa rakyat wajib turnn ke jalan rfaya
pada 12 januari nanti

satu juta kita berhimpun di kuala lumpur

linas ke
lunas ke 
tak pentang
yang penting sdatu juta memenuhi kuala lumpur

HANYA INI 
JAWAPAN YANG BETUL
Tukar Tiub: PENCERAHAN UNTUK PERUBAHAN


LYNAS KINI BOLEH MULAKAN OPERASI - meloya

KAKITANGAN Lynas berdoa tanda syukur di pekarangan mahkamah selepas Mahkamah Tinggi Kuantan membenarkan syarikat memproses nadir bumi itu memulakan operasi, di Kuantan, Pahang, semalam. - UTUSAN/MAHATHIR ALI
KUANTAN 8 Nov. - Lynas Advanced Material Plant (LAMP) boleh memulakan operasi selepas Mahkamah Tinggi di sini hari ini menolak permohonan tiga penduduk Kuantan untuk melanjutkan perintah injunksi interim (sementara) terhadap Lesen Operasi Sementara (TOL) ke atas syarikat tersebut.

Hakim Datuk Mariana Yahya memutuskan demikian dengan alasan masih terlalu awal untuk penduduk tersebut untuk mencabar pemberian TOL oleh Lembaga Perlesenan Tenaga Atom (AELB) dan Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi kepada syarikat memproses nadir bumi itu bagi memulakan operasi.

‘‘Saya berpendapat masih terlalu awal untuk mempertikaikan status TOL dalam kes ini dan adalah lebih sesuai jika pertikaian dibuat dalam semakan kehakiman.




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ah apasal tak 30 disember

Tanpa Nama berkata...

dah boleh beroperasi ..bagus la gitu. besok2 klu jadi mcm jepun. abis semua org pahang jadi zombie. igat kita bani melayu, bukan bani jepun.

Tanpa Nama berkata...

Betulla tu korang ni pun.. masih terlalu awal utk membantah. Tunggula masa semua bayi yg lahir jadi alien, masa tu baru tepat!

didi kota belud berkata...

LYNAS KITA GAGAL..STRATEGI SALAH..STRATEGI LAMA.....AKUI DAN KITA GERAK LAGI KE DEPAN...LYNAS KITA KALAH...SAYA MARAH.....HIMPUNAN NI SAYA AKAN LUAHKAN KEMARAHAN SAYA ...SAYA AMAT MARAH....KHALAS.