Sabtu, 16 November 2013

ANAK MUDA AWAS!







JAKIM KATA

  • Khutbah: Awas 'virus' hina Islam di Internet
  • Mimbar Jumaat menggesa umat Islam agar tidak leka dengan "barah dan virus" melalui teknologi Internet yang amat pantas kesannya, terutamanya kepada golongan muda.

ANAK MUDA KATA

  • Khutbah: Awas 'virus' GST dan Raja Gopal Internet
  • Kumpulkan Ngo Anak Muda  menggingatkan anak anak muda  agar tidak leka dengan "kutu bah virus  propaganda perkauman, GST dan Raj Gopal" yang  dihamburkan setiap jumaat oleh gulungan yang  gila kuasa dan gila harta dari mazhab Sunni Wal Rasuah.

---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kutubah masjid UMNO mmg bodoh cenggitu.. dia bukan bincang masalah setempat ataupun masalah kampung sendiri.. dia sebok dengan masalah org asli kat australia, masalah kesejukan org2 eskimo, sibuk pasal palestine sana, sibuk2 hal presiden bush dan ronald reagan serta madalah tsunami di mali, bahamas dan nepal sana...

Budak2 kampung noreh getah, tanam sayur dan makcik pakcik yg keje sendiri PATUTLAH PERGI DGR KUTUBAH BAWA TILAM DAN BANTAL DAN BUAT UPACARA TIDUR BERAMAI2...derang datang, tok2 imam bingai ni, patut bincang masalah sendiri dan masalah kampung.. bukannya bincang masalah yg kita tak boleh buat apa2.. yg kita sibuk nak mengecat langit tu, nak buat apa??

Tanpa Nama berkata...

Awas virus RASUAH mula dieksport ke negara polis dunia.....cuba lagi lain kali mungkin lama-lama dapat bertapak disana....