Jumaat, 13 Disember 2013

KAGUMI KAGUM








SIAPA KAGUMI ROSMAH MANSOR?


AMARAN DARI KDN
mat sabu kagumi ayatolah khomeini jadi shiah
kagumi che guevera jadi revolusineer
kagumi marx jadi komunis
kagumi ghandi jadi hindu
kagumi sidhratha jadi buddha
kagumi mandela jadi itam

bagaimana kalau kita
kagumi rosmah mansor

adakah kita akan jadi gemok pendek dan hodoh?



--------

10 ulasan:

Unknown berkata...

WARGGHHHWAARRGGHHWAAARRGGGHHH....LAWK GILEE SIOTTTT...

Tanpa Nama berkata...

IKUT DIN AYAM DAN HARUN TAIB akan musnah. rakyat pilih jalanraya untuk mengembalikan demokrasi tulen untuk rakyatnya

pak yeh berkata...

Gambar Rosmah yang bergetah,berkurap dan berlemak telah di guna pakai untok rencana di jadikan Mur"shit"ul Am PAS dan PKR....

http://warongpakyeh.blogspot.com/2013/12/murshitul-am-baru-pas-dan-pkr.html

Tanpa Nama berkata...

TT sakap L
bagaimana kalau kita
kagumi rosmah mansor
adakah kita akan jadi gemok pendek dan hodoh?

Tarak lah, Tapi dapat sutu adepek Rosmah lah.!!!
Apa macam.? Ada nalarekek.???

Mr.Ayoyo.

Tanpa Nama berkata...

kah..kah...kah.....
lu gila ka?
sapa mau pendek, gemok dan hodoh....

Tanpa Nama berkata...

yoo bro tt., sekali lagi dalam minggu ni gua nak maki lu sekali lagi.. lawak lu siot cam lahanat... gua sakit perut gelak ngan kawan-kawan satu pejabat...tapi maaf ye semua pembaca dan pemberi komen., demi allah dan rasul kitorang gelak bukan sebab p*nd*k, G*m*k atau h*d*h si dia tu (cam zahid jowo lahanat kata and I quote " Saya tak sebut nama dia ") cuma bila ada tanggapan bila mengkagumi seseorang @ sesuatu fahaman sudah boleh dianggap penganut fahaman tersebut - pendek akal punya orang ., kalau cam gitu masa mahathir kagum dengan orang jepun dengan dasar Pandang Ke Timur maka mahathir al kutty adalah penyokong penjajahan jepun ? atau adakah mahathir tali barut jepun ? otak-otak kempas betul la (pinjam dari Johan Raja Lawak)heh heh heh ...korang tunggu apa pulak komen kengkawan gua pas ni... agaknya apa sebenarnya agenda UMNO dalam isu syiah ni?? adakah sesuatu isu yang lebih besar yang cuba disorokkan daripada orang ramai ?? (ini gua pinjam dari CC tempat kitorang)

Tanpa Nama berkata...

yoo bro tt., untuk kali kedua minggu ni gua nak maki lu... lawak siot cam lahanat ... heh heh heh, kitorang satu pejabat sakit perut gelak.. tapi untuk para pembaca dan pemberi komen yang budiman, demi allah dan rasul kitorang bukan gelak disebabkan oleh p*nd*k, g*m*k atau h*d*h sidia tu., kitorang tak bleh terima pada resolusi "Bila mengkagumi sesuatu ideologi @ seseorang telah menjadi penganut ideologi tersebut " ., Apakah kerana mahathir dulu amat mengkagumi jepun dengan dasar pandang ke timur nya maka mahathir adalah bekas kempetai penjajah jepun atau mantan tali kasut (oops tali barut) jepun ? atau paling tidak beliau adalah penyokong dan menyanjung penjajahan tentera jepun di tanah melayu suatu ketika dulu.., cuma sesekali "isu" syiah ni membuat kita terfikir apakah agenda sebenar yang cuba di 'mainkan' oleh BN/UMNO kali ini...? berapa ramai orang yang terang-terang mengaku berfahaman Syiah sehingga ada yang dengan berani mengaku ketua pergerakan syiah dan berani mengambil tindakan undang-undang di atas kapasiti "Ketua Syiah" tapi kenapa kerajaan tak ambil apa-apa tindakan pun ?

Tanpa Nama berkata...

Kagumi rosmah mansor.. jadi aljibbie..

Tanpa Nama berkata...

Patutlah aku hensem..sbb aku kagumi tom cruise..aku rasa..rosmah dulu kagumi khinzir..astaga..

Tanpa Nama berkata...

terpancut-pancut aku bila bayangkan aku kagumi rosmah.. urghhhhh... fuhh..