Jumaat, 13 Disember 2013

SIAPA SHIAH KAH KAH KAH





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAK BUAT MACAM MANA LAGI?... kah kah kah..

kah kah kah...KETAWA LAAAAA.... kah kah kah..

kah kah kah...KAH KAH KAH.... kah kah kah


Bukti KDN Mat Sabu “Syiah” jadi bahan lawak media sosial

Pendedahan Kementerian Dalam Negeri (KDN) semalam mengaitkan Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu dengan fahaman Islam Syiah menjadi “bahan lawak” di kalangan rata-rata pengguna media sosial.
Kebanyakan mereka tidak dapat menerima hujah Mohamad kagum kepada pemimpin besar Revolusi Islam Iran Ayatollah Ruhullah Musawi al Khomeini sebagai salah satu bukti beliau yang dikenali sebagai Mat Sabu menganut fahaman Syiah.
“KDN, adakah jika aku kagum kat John Lennon sejak di bangku sekolah sampai dah mati dia pun aku kagum, maka aku anuti fahaman John Lennon?” tulis seorang pengguna Twitter @AbdMalekHussin yang juga merupakan Ketua Staf di pejabat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.
“Andai kagumi Khomeini jadi Syiah, aku Abdul Malek bin Hussin, KP 560814-06-5467 sejak 1979 kagumi Ayatullah Rohullah Mustafa Musawi al-Khomeini.”
“Saya kagum Mandela, Che Guevara, Ghandi, Mother Theresa. Adakah bermakna saya Kristian, Komunis, Hindu?
“Saya juga kagum Khomeini. Adakah saya Syiah?” tulis bekas Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Saifuddin Abdullah melalui akaun Twitter @saifuddinabd petang semalam.
“Zahid kata sapa kagum dengan Khomeini jadi Syiah - ada gambar Brahim Ali dengan Khomeini- Braheng jadi Shiah - kah kah kah. http://tukartiub.blogspot.com/2013/12/ibrahim-ali-shiah.html…,” tulis Hishamuddin Rais yang menggendalikan blog Tukar Tiub di akaun Twitter @ishamrais.
“Siapa Syiah? KDN kata sapa hormat pada Ayatollah Khomeini ialah Syiah – habis semua bani Melayu jadi Syiah kah kah kah
baca disini:
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/bukti-kdn-mat-sabu-syiah-jadi-bahan-lawak-media-sosial


------------

3 ulasan:

MR SAIRIM berkata...

Siapa kagum dengan rosmah mansur mesti kompom penganut agama Alpuakanes....ciri ciri agama Alapuakanes ialah suka pakai servis semuanya FREE......hehehehehe...penganut agama ini terdiri dari...zul nordin..sahidan kassim...najib razak dan yang terbaru.....yang kerja di PWTC turrrrr....hehehhehe...cuti juta juta adalah hari paling mulia dalam Alpuakanes.....lagi banyak habis wang lagi dekat dengan sorga pahala dia ......hehehehheehehe....ASALAMUALAIM ALPUAKANES...SELAMAT HARI DUIT HABIS.....KAKKAKAKAKAKA

Tanpa Nama berkata...

Aku kagum pada TT, adakah aku masih bujang?Aku dah bini empat oooi....kah..kah..kah..

gengster melayu alaf baru. berkata...

Kasihan zahid dan pmbodoh umno.
Umno smakin trdesak dan hmpir2 mmpus maka lahir isu2 yg lucu dan lawak.
Apakah dgn isu syiah ini umno akan kmbali popular dan trus dpt mnguasai minda rkyt jelata?
Kah...kah...rkyt ngara ini bukan lagi bodoh sperti dulu.
Sekomplek mana pun isu yg kau kmukakan zahidi.rkyt sdh bosan dgn pitnah dan pnipuan kamu slama ini.
Rkyt sdh muak dan akan muntah pada pru akan dtg..
Ku tunggu kau d sana.....!!!