Ahad, 23 Februari 2014

BERI HANGAT DARI KUCHING





RATU TAIBIBI IBNU TAIBI



Saya seperti Ratu England, tidak akan campur tangan, kata Taib

Ketua Menteri Sarawak,  Taib Mahmud (gambar) memberi jaminan tidak akan campur tangan dalam pentadbiran pengantinya,  Adenan Satem, tetapi bertindak seperti Ratu Elizabeth dalam memerintah England.
Dalam wawancara media yang mungkin terakhir oleh Taib, beliau berjanji hanya akan memberikan pandangan jika diminta selepas melepaskan jawatan itu hujung bulan ini.
KAH KAH KAH

BILIK SULIT
26-27-28-feb
dewan china






--------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hisham,
Nah! More like James Brooke. Hahahaha! Guess how he gain more territory from Brunei. By pointing cannons at Brunei sultan palace. Gunboat policy mah!
Me think you like this song......We are union men......Onward march......Hahahahaha! Plus one more hate nixon song

http://www.youtube.com/watch?v=hkg-bzTHeAk

http://www.youtube.com/watch?v=KdOCWUgwiWs

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini kalau mati ni...jadi babi hutan ni.....makan tak kenyang kenyang....MELANAU GILA NI....GILA JADI RAJA.....PUI...PUKIMAK PUNYA Taib......MUSUH PENAN NO WAHID DIA NI.....APALAH DOSA PENAN TU....DIA TAK KACAU TAI .........BABINI PULAK TinDAS DIORANG....SUMPIT PAKAI BISA KALAJANGKING diani...kompom jadi KALANG KING.....HAHAHAHA....

bumi-non-malay berkata...

Jangan bagi dia hidup yang lega.... Mari Kita Semua Hijrah ke Sarawak...Pecat UMNO-BN-PBB...Pecat dan masukkan si celaka dan kroni2 dia ke dalam Penjara dan Pecat Malaya..... Apa yang pelu dirindukan dan Romantikkan dengan Kezaliman Pembunuh Penan ni??...dengan persetujuaan Sulan-Agong-Gabenor??

Tanpa Nama berkata...

Ratu TaikBabi Ibnu TaikBabi..

Tanpa Nama berkata...

makanya dengan ini dia mengangkat dirinya sebagai Raja Sarawak menggantikan Rajah Brooke..
sekarang semua kena tunduk hormat dan menyembah Queen Taib

Tanpa Nama berkata...

Bumi,
Come to think of it. PBB is pretty weak as compared to UMNO. PBB made up of 3 parties. Berjasa, PANAS & Pesaka. Just ask Pesaka leave......That's it