Khamis, 31 Julai 2014

PAKAR JENTIK JENTIK DALAM PAS







FACE BOOK

LikeLike ·  · Stop Notifications · Share











KAH KAH KAH

KANTOI !

---------

9 ulasan:

Awanama berkata...

hassan tantawi dah sunat ke belum masa pas kena tendang oleh UMNO dari BN?

Awanama berkata...

amat jelas lagi bertulis , pemimpin PAS sah ter bukti bahalol tahap KELDAI... dalam bahasa Inggeris , DONGKEY !!!!

tuan hajji TT mesti gelak sakan , orang PAS sama bijak macam DONGKEY...

Bijak tetap BIJAK walau muka BAHALOL ; tapi DONGKEY itu apa yea ?

Nak tahu apa kebende DONGKEY kena tanya Wikileaks , Julian Assange kot.

Awanama berkata...

PAS dah kianat rakyat.PAS sekarang dah jadi hamPas.Nak makan taik macam umno celaka.Melayu dah tak percaya pada PAS. Tapi umno celaka lagilah celaka dari PAS.Dua-dua parti jenis perkauman makan taik lembu.Kah..kah..kah..
Elok bubar saja parti PAS.Sampai kiamat pun PAS takkan menang.kah..kah..kah..

Haji Hadi dah kena mandrem dengan umno celaka.Dulu umno kafir,sekarang PAs juga kapir..kah..kah..kah.,..

PAs kianat pada melayu memali,PAS sekongkol dengan umno celaka bunuh melayu,

Pi mamposlah UG...........kah..kah..kah...

Awanama berkata...

jentik2 mesti dihapuskan. selain dari menybbkan kematian oleh virus dengki yang dibawa olehnya; boleh kena saman rm100 seekor.

Awanama berkata...

perangai lebih jahat dari israel.....
wajah seekor syaitan dah dibuka rantai....
cilaka lah kamu.....
kah...kah...kah...

Awanama berkata...

Jentik- jentik. ...fuyoo. ..Kelantan mari ni....wabak ni.... Cepat sembur.....TT...

tHe JaCkaL berkata...

Pakar jentik sarungnya terlondeh kat pasar malam..baru orang tau rupa rupanya mamat ni tak pakai spenda..lagi bagus mamat satu lagi yang pakai spenda putih, pas oh pas..terjunam kau dalam longkang

Awanama berkata...

PAS patut tinggal PR bior si munafik bangkai UMNO , PKR mampos beragan! Mana boleh kawan dengan munafik, sekular x umnoshit, lagi busuk sebab bangkai! Kah kah kah kah....mampos ko PKR asal taik pulang ke taik...lobang taik pun balun! Kah kah kah kah!

Awanama berkata...

I AM OUT !!!!!

nak kluar ke mana yea ????

PAS itu sendiri sudah busok bagai Toilet Bowl...

kluar masok PKR lah.