Rabu, 19 November 2014

HARI HARI AKHIR SAEKOR HADI







  1. Ustaz Hadi mahu jadi nelayan semula - Harakah Daily

    bm.harakahdaily.net/.../7528-ustaz-hadi-mahu-jadi-ne...
    Translate this page
    Jan 12, 2012 - SAYA terpegun bercampur pilu membaca kenyataan Persiden PAS, Ustaz Abdul Hadi Awang memilih untuk menjadi nelayan semula setelah ...


Debat di media sosial hangat sama ada Hadi perlu berundur

Persoalan sama ada  Abdul Hadi Awang patut terus kekal sebagai presiden PAS atau berundur makin hangat diperdebatkan di media sosial selepas beliau menentang pendirian Pakatan Rakyat (PR) dalam kemelut menteri besar Selangor.
Walaupun pemimpin utama Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa) menegaskan pihaknya tidak campur tangan dalam pemilihan PAS, namun kenyataan ahli dan penggeraknya terus-menerus menunjukkan kumpulan dalam PAS itu mahu menukar Hadi.
Kempen anti-Hadi berterusan samada melalui laman sosial Facebook dan juga kumpulan perbincangan Whatsapp yang melibatkan aktivis kumpulan ini.
Semalam, salah seorang penggerak utamanya di utara, Zolkharnain Abidin yang merupakan bekas ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) PAS di Perlis, membuat satu posting pada dinding Facebooknya, "PAS bukan sekadar memerlukan presiden baru, tetapi presiden yang berupaya membawa pembaharuan."
Tulisan bekas Adun Santan yang banyak memenuhi program PasMa di bahagian utara Semenanjung ini mendapat komen pro dan kontra dari pembaca beliau.
Ada yang menyokong dan tidak kurang juga yang menentang keras cadangan beliau itu.
Seorang pembaca beliau yang menggunakan nama AyahCik Anuar menulis, "TGHH tidak sihat dari segi fizikal. Tetapi akalnya masih sihat. Mungkin ada baiknya dia undur diri untuk memulihkan kesihatannya," katanya merujuk kepada singkatan bagi Tuan Guru Haji Hadi.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/debat-di-media-sosial-hangat-sama-ada-hadi-perlu-berundur#sthash.n6eXOVgH.dpuf
KAH KAH KAH

woit
ini semuja agenda yahudi
ini agenda orang luar parti
ini agenda kapir laknat
ini agenda orang cemburu

ahli pas setia
ahli pas walak
walau pun kepada 
saekor tunggul

agenda letak jawatan
hina pas
hati pas terguris
semua ini hina melayu
semua ini hina islam
semua ini gugat akidah


jangan jina pimpinan
 saekor nelayan

KAH KAH KAH



---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi parti kumpulan UG yang nak tipu melayu dan islam.kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

kesian kat kapiaq isam ni.. meroyan mcm ank haram