Rabu, 19 November 2014

DAH BUNTING KE BELUM?





KAH KAH KAH















woit
bertunang dah masuk
lima tahun

kalau lembu dah 
3 kali bunting
kalau babi dah
5 kali bunting
apa  sudah jadi
entot entot lari

KAH KAH KAH


TIPU AGONG

woit

agong kena tipu
ini hina raja
ini hina islam
bila nak kahwin
tunang agong datang
agong dah tukar 2 kali
ini hina raja melayu



KAH KAH KAH
woit
cakap latihan di sandhurst
tapi napa ramai 
askar melayu
napa banyak 
pokok tropikal
ini bukan di sandhurst
ini di batu 4
telok kemang
port dickson
nota
polis new york
sedang cari
menantui najib
ada kes tipu

KAH KAH KAH

---------

9 ulasan:

Awanama berkata...

Apalah sakit hati kau ni. Biarlah dia. Kalau kena batang hidung kau baru tahu. Kita hina orang hari ini nanti mana tahu kita pulsk. Allah bayar cash.

Awanama berkata...

target nak kahwin big fish , tetengok budak bahalol.

tetengah jalan kansel lah kot , dapat si kulop bahalol nak buat aper. kalau ikan tongkol , boleh jugak buat nasi dagang.

sandhurst tu apa kebende ? pasir lombong ke... kat mana beli pasir murah yea ?

asal bukan umno berkata...

Bukan hina lah .... Kalau pemimpin yg zalim dan terang2 salah guna duit rakyat.. perlukah berdiam diri.. sendiri mau ingatlah...

Awanama berkata...

Betul kata Anon 12.11 Allah bayar cash. Sedikit sebanyak kita boleh jadikan tauladan dari kisah anak dara Rosmah ni. Allah dah bayar cash apa yg Rosmah dah buat utk kawin dgn Najib. Sapa yg malu, Rosmah dan 1Malaysia jugak yg malu.

Awanama berkata...

Saya rasa tujuan penulis bukan untuk menghina, tetapi untuk mengingat kan orang ME-layu yang masih mendakap erat puak puak yang kuat menipu. Cuba refresh balik dan nilai beberapa perkara yang pernah di lakukan oleh puak puak yang mana "MENIPU" sudah menjadi darah daging mereka.

Awanama berkata...

Isham
Hilangkah kepercayaan kau pada Tuhan? Lupakah kau pada agama?

Awanama berkata...

kalo dah menipu tu menipu lah. ini lah bahana ne kalo suka menipu dan zalim kat rakyat. tapi ada plak yg sokong najib tu walaupun dizalimi...kaki bodek lah ni pas dpt BRIM..

Awanama berkata...

bukan hina..........
tapi dah berentot......
kah...kah....kah.....

Nazrio berkata...

bukan semua yg bertunang main poo key...
ada yg bertunang nak prestige, gLamour dan gossip2... ang ingat BADAK TU NAK SANGAT KER KAWiN MEMANDA MENTRi...MEMANDAi-MANDAi ANG CEK POO KEY ORANG...KA KA KAAA