Khamis, 30 Julai 2015

MAT MONGOL SUDAH KANTOI




KANTOi 

MANTOi





Dalam video bocor, Muhyiddin kata Najib mengaku RM2.6 bilion masuk akaunnya

Najib Razak mengakui RM2.67 bilion dimasukkan ke akaun banknya, kata bekas timbalan perdana menteri Muhyiddin Yassin dalam satu klip video yang dibocorkan ke Internet.
Dalam video itu, Muhyiddin kelihatan sedang memberitahu tetamu di rumahnya malam tadi, beliau bersemuka dengan Najib berhubung laporan The Wall Street Journal (WSJ) mengenai wang AS$700 juta (RM2.67 bilion) daripada syarikat berkaitan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang didakwa didepositkan ke akan peribadi perdana menteri itu.
“Saya tanya dia (Najib) daripada siapa? Dia tak sebut nama, tetapi dari Timur Tengah. Berapa banyak? Lepas itu dia kata, susah nak kata, dia kata ‘a lot, a lot’.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/dalam-video-bocor-muhyiddin-kata-najib-mengaku-rm2.6-bilion-masuk-akaunnya#sthash.fTG4pZ3N.dpuf

LU NAK KATA 

APA LAGi

KAH KAH KAH

-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woittt mat mongol,jangan tipulah Pak Arab lebai unta nak kasi sama lu.Itu duit rakyatlah yang kau rompak dari lembaga tabung dan macam2 lagi.Jangan nak bohong pi mampossla lagi bagus.kah...kah...kah...