Khamis, 27 Ogos 2015

PARTI KEBANGSATAN MELAYU BERSATU






PARTi 

KEBANGSATAN 

MELAYU

BERSATU

Melayu tidak bangsat tetapi pemimpin Umno, kata bekas setiausaha agung 

Istilah “bangsat” tidak seharusnya ditujukan kepada kaum Melayu sebaliknya kepada pemimpin yang menyebabkan Umno kalah pilihan raya dan hilang majoriti 2/3, kata  Sanusi Junid.
Bekas setiausaha agung Umno itu berkata, individu menyebabkan parti Melayu kalah perlu dikenal pasti kerana menjadi punca “bangsat”.
"Sekarang ancaman Melayu itu bangsat kalau Umno itu kalah. Jadi orang yang sebabkan Umno kalah ialah punca yang harus dicari sebagai penyebab kepada bangsat. 
"Saya rasa bukan Melayu yang bangsat, pemimpin yang menyebabkan Umno kalah itu pemimpin yang bangsat," katanya dalam sebuah klip video yang dimuat naik di laman sosial Youtube. – 26 Ogos, 2015.
 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/melayu-tidak-bangsat-tetapi-pemimpin-umno-kata-bekas-setiausaha-agung#sthash.bHP0LxQJ.dpuf

KAH KAH KAH
woit
apa sudah jadi
apa sudah timbul
bangsat sudah muncul
kah kah kah
lu mangsat ke
guee mangsat ke
kah kah kah
lua lua mangsat
kah kah kah

APO BANGSAT


----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Eeee tak tahu ini bangsat apa maknanya.eeee tahu putar putar sama bau duit saja.pegi mampus la sama eeee jahat sama rosjib jahat.eh abg polis buat gimik aaa.apsal itu twiter tak kata apa.itu ketua twiter sudah mls kena kutuk ke.apasal sbb najib seorg byk org kena kutuk.ketua org yg kena kutuk adalah ahmad maslan.itu tak kisah punya org kena kutukpun.janji dpy cium bau duit bilion bilion.cium bau pun tak apa sudah