Isnin, 24 Ogos 2015

TIGA PENJAHAT SEDANG DI CARI








SEDANG DI CARI

SESIAPA ADA

 MAKLUMAT

SILA BANTU


SPRM semalam mengeluarkan notis meminta 3 individu, ahli perniagaan hartawan Low Taek Jho, bekas pengarah urusan SRC International Nik Faisal Ariff Kamil dan pengarah Suboh Mohd Yassin tampil membantu siasatan. -


 See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/siasatan-terhadap-rm2.6-bilion-dalam-akaun-najib-masih-berjalan-kata-sprm#sthash.fWJe6EgT.dpuf




---------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Tiga dari satu geng pencuri telah lari dan sedang diburu. Satu hari mereka akan tertangkap juga akhirnya.

Awanama berkata...

TIGA lahanat bahalol....

Semua muka macam Abang Adik dengan Mat Mongol.

Tengok lah betul betul...

Awanama berkata...

Wanted.popular lah org org tu gara gara najib.lari atau dsembunyi.pdrm tangkap siapa je.ini bkn org yg pdrm wanted.pdrm sprm dah tak sebulu ke.lari n sembunyilah sblm menjadi si kambing hitam najib.najib membangsatkan org melayu padahal bukan semua org melayu bangsat mcm dia.islamlah yg menyelamatkan bknnya melayu.