Selasa, 29 Disember 2015

CALON TETAP PM MALAYSIA










CALON TETAP

PM MALAYSiA
 
UMNO MAHU SOKONGAN MELAYU, PAS MAHU HUDUD
29 Disember 2015
KUALA LUMPUR - Umno menghulurkan kerjasama dengan Pas kerana mahukan undi majoriti Melayu, manakala Pas pula mungkin menyambut kerjasama yang dimahukan kerana mahu mendapat sokongan terhadap pelaksanaan hudud.

Veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah berkata, ia tidak mustahil memandangkan Umno mungkin tidak akan dapat sokongan daripada bukan Melayu dalam PRU akan datang.

KAH KAH KAH
woit
hubaya hubaya
dengar dengar
hang jangan main main
ini ku li yang cakap
ku li calon tetap
presiden gerombolan
calon tetap pm malaysia
kah kah kah
tapi untuk sementara
ku li jadi raja
bumi hutan gua musang
kah kah kah

GUA MUSANG 

-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya nampak menteri-menteri umngok sekarang ni selain kerja sabagai seorang menteri mereka buat kerja sampingan untuk menambah pendapatan berkerja sebagai seorang pelawak.Baguslah pak menteri sanggup buat 2 kerja sebagai menteri dan kerja pelawak.Gaji pelawak tu bolehlah bayar tol, gst, beli sayur kangkung, beli daging bila harga ayam naik.Saya nampak menteri umngok sangat berbakat sebagai pelawak, cadangan saya, alang-alang nak melawak lebih baik masuk maharaja lawak.

Tanpa Nama berkata...

Alahai ku li.... Dah tak berapa tajam minda dia, lama benor duduk kat gua..kecik hati gang2 azeez, merican dan lain2 munkee...puas gosok badan dgn klorox kasi cerah nak tunjuk diorang melayu ori.. padahal kat rumah speaking yennade2 pundek ilek... ku li tak sebut pun geng2 ni pejuang umno sejati....melayu baik masuk hutan duduk gua je...bangang...biar munkee jadi jadi melayu

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol jadi macam MONGKEY BILA BANJIR AIR NAIK

Biasa lah dari KECHIK KE TUA , Bahalol Tetap Bahalol

Salam 1BAHALOL

Tanpa Nama berkata...

Halalkan Rasuah

Parti Rasuah dan Parti Hudud bolih kerjasama
No problemo
Halalkan derma 2.6 billion...
kakakaka...melayu tetap melayu...
Suka buat kerja yang bangang