Selasa, 22 Disember 2015

JALAN YANG BERAMANAH





ARWAH TOK GURU NIK AZIZ
Cerita ni berakhir dengan ending paling syiok punya. Tengoklah nanti. Cukup2 cantik woo.. -Semua bangsa respek habis pada arwah tok guru nik aziz. Baru tahu islam itu cantik kalau hidup tak rebut harta orang. -Semua bangsa akan cari pewaris tok guru. Sapa lagi? Yang duduk dalam Amanah tu le. 

Dah tak laku wirid dan isu dap dap dap tu. -Semua bangsa akan beri ikrar perjatuh umno bn. Pilih PH saja. Kalau tidak, tak ada lagi tempat aman untuk anak cucu kita. Punah habis generasi kita. -Semua bangsa dah tahu siapa yang patut kena ludah. Tak kira le dia bersorban 14 kati. Nak jaga kuasa melayu konon. Kau rembat semua duit orang dan makan sorang2 tu, teori kuasa melayu keluar celah lubang mana?? 

-Semua bangsa kena baca kisah ni. Oii tukang tulis. Salin balik le kisah ni dan terjemah dalam semua bahasa yang wujud di negara ini. -Semua bangsa kena baca kisah ni dan paham dan ambik pengajaran dan bertindak. Opp. Bertindak senyap2 sudah le. Simpan dendam dalam hati.Pru nanti kasi hantam on WAJIB BACA - WAJIB BACA SEKALI LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/22/15




---------

2 ulasan:

giorgio berkata...

Si Botak ingat Tok Guru tak baca, ketinggalan

Tanpa Nama berkata...

Rindu pulak pada ARWAH TOK NIK AZIZ

Yang ada sekarang BAHALOL saja

Sedih nya LAHANAT dan BAHALOL hidup lama lambat KIOK punyea

Macam dalam Cerita KHORDHING GHELL lah.....

Biasa lah

Tengok muka muka pon sudah tahu BAHALOL

Yang penting MASYOOOOKKKKKKKK !!!!