Khamis, 28 Julai 2016

KAKI BODEK




KES PEMUDA

GEROMBOLAN

TERUS MEREBAK

RANCANGAN

HALUS SIAPA?

SAJE TANYA

MANA TAHU

KALAU INI

RACANGAN KJ

'Pemuda Umno membodek yang keterlaluan'

SHAH ALAM -  Pensyarah Kanan Hal Ehwal Politik dan Antarabangsa, Pusat Pengajian Antarabangsa Universiti Utara Malaysia (UUM), Md Shukri Shuib menyifatkan tindakan Pemuda Umno sebagai mencemar nama institusi itu yang dihormati dari segi peranan, integriti, dan tanggungjawabnya kepada negara.

"Tindakan ini satu paparan tidak baik oleh golongan muda, ia kelihatan seperti membodek secara keterlaluan, lagipun mereka berprofil tinggi, dikagumi dari segi kepimpinan, malah ketokohannya turut diakui masyarakat antarabangsa," katanya.

Menurutnya, campur tangan orang politik dalam situasi itu bukan memberi 'kemanisan' kepada parti, tetapi menyemarakkan lagi persepsi negatif masyarakat terhadap Umno dan BN.

"Ia merugikan imej parti, juga menyemarakkan lagi isu 1MDB. Tindakan biarlah beradab, ini yang dikatakan berani tidak bertempat," katanya.



KAKI BODEK

KAKI DEDAK

TAK BODEK

TAK ADA DEDAK


---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rakyat dalam kesusahan

Tanpa Nama berkata...

BUDAK BAHALOL ADA JUTA JUTA

Muka muka Melayu semua nya

Burok lah.....

Mana OTAK ?????

kampong lad berkata...

baik tak kena tempat, garang pun tak kena tempat, dua2 merugikan.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Aku sarankan.. Umno.. Tua muda.. Potong pelir.. Goreng.. Makan sendiri dan bagi kulit kulit gorengan tu kat anak bini... Jangan bagi kat anjing.. Bukan apa.. Anjing jijik..... Kakakakakaakaa