Khamis, 28 Julai 2016

SULTAN EDORGAN




SULTAN EDORGAN 
bro tt tak perlu dipertahan. erdogan memang mahu menjadi sultan uthamaniah yg baru. erdogan mahu menghidupkan kembali empayar uthmanih yg jatuh kerana sultan2 banyak makan riba. sila baca hijaz railway, sila baca dgn siapa sultan islam uthmaniah ni berkerjasama, yahudi ka nasrani ka atau dgn british ka. 

baca juga siapa yg lahirkan arab saudi dan di mana ia bermula. juga baca ketika bila yahudi dilarikan dari german ke negara israel zionis.baca erdogan bunuh puak mana?nape kena bunuh?minyak mana yg dicuri dari pembunuhan di syria.

islam sahaja belum tentu tidak membunuh atau merosakkan negara.sehingga kini saudi penjaga mekah dan madinah membunuh warga yemen.sila baca berapa hutang lama kerajaan uthmaniah sebelum antartuk naik. utk warga agama islam, para2 ust2 ustazah2 prof2 mufti2 pasti bangga dgn wujudnya kerajaan baru islam uthmaniah ni. 

namun golong2 ini tidak menhukum hakam pembunuhan2 dan pencurian yg dilakukan oleh kerajaan erdogan ini.apalah nak dibanggakan jadi penasihat on TULISAN TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:58 PM





---------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tlg beri peluang utk erdogan buktikan kejujuran beliau. Jgn samakan erdogan dgn najib-rosmah. Bagaikan langit dgn bumi

panglimo potaseh berkata...

Lama sangat dah kita berdebat tentang mana lebih JAHAT diantara Osmaniah, Atartuk dan Arab Sa-odi.

Ni gwa nak tanya mana lebih BAEK, Sang Pemakan Babi atau yang Tak Makan Babi.

Nak tanya lagi, mana lebih SEDAP, diantara makan rasuah dengan makan babi.

Tanpa Nama berkata...

erdogan cuba dikudeta..rakyat bangun membela.. hisham menolak erdogan

umat islam syria dibunuh bashar syiah laknat.. hisham bela pulak bashar syiah.

hisham samakn erdogan dgn najib rosmah. ini keterlaluan

i suspek hisham at least pro syiah yg nenyusup. hati2 dgn hisham

tq

Tanpa Nama berkata...

majoriti tentera arab syria adalah sunni la bangang....sengketa di syria tiada kaitan dengan sunni,shiah,islam dan bukan islam....untuk memahami sila gogel projek israel raya dan amerika di abad baru...senjata di seludup dari libya ke syria melalui turki...tangan erdogan penuh dengan darah rakyatnye sendiri dan juga rakyat syria...turki negara nato..nato tentera zionis...kalo susah sangat nak paham ko bayangkan erdogan tu najib tapi lebih extrem...yg bersepah kat jalan raya bertumbuk ngan tank tu penyokong totok umno n pas...islam tidak bermakna ko ade lesen untuk menjadi penindas yg zalim....

Tanpa Nama berkata...

Apa laa ko nie bodo ngat aihhh.. cuba pikiaq pakai akai skit.. trg2 syiah 6 persen jaa kat syria.. woiii.. 6 persen nak watpa.. 52 persen kat msia pon xleh wat apa lg.. nie 6 persen..