Khamis, 28 Julai 2016

PEMUDA GEROMBOLAN PECAH




SOALAN AMAT

SENANG

SETUJU ATAU

TAK SETUJU



Khairy enggan ulas lanjut tindakan Azwan

KUALA LUMPUR - Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin enggan memberikan sebarang ulasan  mengenai pendirian beliau terhadap tindakan Naib Presidennya, Khairul Azwan Harun membuat laporan polis terhadap tiga nama individu yang didakwa berkomplot menyalurkan maklumat dalam menjatuhkan Najib.

Khairy bergegas meninggalkan beberapa pengamal media yang sedang menunggu untuk mendapatkan penjelasan beliau selepas merasmikan program penutupan MYCorps siri 1 di Pusat Belia Antarabangsa,Kuala Lumpur, malam tadi.

Semalam, Khairul Azwan membuat laporan polis terhadap ketiga-tiga individu berpengaruh itu dengan mendakwa mereka dipercayai terlibat dengan satu konspirasi menjatuhkan Najib , di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi.


KALAU SETUJU

ERTINYA 

ADA GERAKAN

ANTI NAJIB

DALAM PEMUDA

KALAU XSETUJU

ERTINYA ADA

PERPECHAN

DALAM PEMUDA

SENANG TIDAK

PERLU GI OXFART

-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ANAK ABAH nak jadi PM lah

Bebudak Oxford bukan BONGGAP walau ada yang BAHALOL kan

Biasa lah Melayu

Otak KETAM

Tanpa Nama berkata...

biarkan mereka bergado..samada mereka bergado atau berbaik2, mereka masih dalm parti tong taik.parti makan dedak..tujuan utama adalah jatuhkan najib rosmah, tangkap najib rosmah dan dakwa dia dimana juga siasat sedang dijalankan.

Tanpa Nama berkata...

Pergi oxford susah, takut didakwa berjumpa fbi dan scotland yard dan memberi maklumat songsang sebagai plot mengguling rosmah yang sudah cukup bulat gedempol untuk mudah berguling macam michelin man.
Pergi oxfart senang, panjat kondo kak pijat lembu, dia memang ada juta-juta lembu yang sedia menghembus fresh fart bagai bayu sepoi-sepoi bahasa membelai rambut kerinting keras macam berus tembaga, lebih nikmat dari menghisap sisha atau vape perisa stroberi malah mampu menukar watak jadi otak lembu