Selasa, 14 Mei 2019

ENTOT MEMANG BAIK





KOMEN


WAHAI ANAK MUDA!

MEMADU KASIH & MENGENTOT
MEMANG NIKMAT
TERUTAMA WAKTU MUDA
WAKTU MUDA PENUH NAFSU
WAKTU MUDA PENUH TENAGA
YAKINLAH BILA DAH BRUMUR
MENGENTOT  TIDAK SEGANAS MUDA

JUSTERU MUNCUL VIAGRA

BERTUKAR KEKASIH JUGA
ADALAH LUMRAH
INI HAKIKAT DUNIA 
SAMA SAPERTI MELIHAT PORN
BUKAN SATU YANG PELIK
DALAM KURUN INI

WAHAI ANAK MIDA
 SEDARLAH
DALAM MENIKMATI ENTOT
ADALAH BAIK 
DAN MASUK AKAL 
JIKA MENGGUNAKAN KONDOM

PERTAMA 
KONDOM AKAN MENGAGALKAN 
SANG AWEK BUNTING

KEDUA
KONDOM JUGA
MENGAGALKAN VIRUS HIV
BERJANGKIT

ENTOTLAH SEPUAS PUASNYA
DIWAKTU MUDA
BILA DAH BERUMUR
ENTOT  JADI CABARAN

Mayat bayi perempuan ditemui di longgokan sampah 


MAYAT seorang bayi perempuan yang masih bertali pusat dan dibaluti tuala ditemui di kawasan longgokan sampah di Jalan Meru Impian 6, Halaman Meru Impian, di Ipoh hari ini.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ipoh Supt Marzuki Mat berkata, sepasukan anggota polis dihantar ke lokasi kejadian, sebaik menerima panggilan dari orang awam kira-kira pukul 1.50 petang.

“Bayi itu ditemui dalam sebuah bakul yang dibalut dengan tuala, dan tiada sebarang dokumen atau nota ditinggalkan. Bayi tersebut disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan,” katanya di lokasi kejadian.


TAK PERLU

BERSELINDUNG

ENTOT ITU 

ADALAH

PANCUTAN NIKMAT

BERAHI



--------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Mayat bayi tu mayat kaum apa ..apasal asik-asik bayi kaum ni je ..rasis betul. Apasal kaum ni entot tak guna sarkot ..tak de duwit BRIM ke ..apasal kaum ni suka pancot dalam ..kaum lain stim jugak ..atau usTaT ckp pancot misti dalam pantat.

Tanpa Nama berkata...

Ceramah Ustaz zaman moden terbaru ialah hukum entot-entot bulan Ramadan, hukum korek lubang hidung, hukum telan air mani somi, hukum tahi cicak melekat pada wayar mikrofon Tok Bilal dan hukum skodeng pasangan khalwat. Kita masih tengah cari Ustaz zaman moden yang ceramah hukum makan dedak haiwan dan hukum menipu manusia. Hahaha.

Tanpa Nama berkata...

sabo bro..kalo melayu beli kondom di kaunter2, pasti ada rasa malu..walaupun sbg suami walaupun sbg isteri,membeli kondom itu ibarat muka tembok..cashier pasti muka senget..apatah lg yg beli itu org muda..maka bisik2 akan mneyebabkan kaki2 skodeng islam mnegkorinya, sampai hotel murah maana..kalo si muda kaya yg beli maka kaki skodeng agama tiada kudrat malah beriman sekdar menegur dl hati..lu buat survey, brapa kerat melayu yg berani beli kondom secara terbuka..?soalan no 2 juga berkaitan pejabat pendaftaran, pejabat takkanterima anak luar nikah dan byk protokol yg susah..ini malaysia negara islam sekular maka peraturanlebih ketat tambah2 si muda miskin , susah cari lawyer..dari hidup,lebih baik dibuang..kalo ini negara kafir undang2 kafir, gua rasa babi bole idup..tp ini malaysia, bumi jagaan allah..maka mati lebih baik dari hidup sb penhinaannya sepanjang hidup..memberi kondom percuma itu adalah larangan arwah nik aziz juga..